Dark Camper'ın denen adamın bakışları bendeydi bende aynı şekilde onun gözlerine bakıyordum.
"Senin gibi bir ufaklığın benle ne işi olur?"dedi.
Tamam fiziki açıdan küçük gözüksemde ben 23 yaşındaydım ve karşımdaki adamın da benden 2-3 yaş büyük olacağını tahmin ediyordum.
"Belirli tarihlerin cinayet dosyalarını istiyor."diyerek atladı Bay Min.
"Ayrıca..."dedim. Evet bunu da halletmem lazım.
"Kayıp olan birisini arıyorum."dedim.
Bay Min bu nereden çıkmış dercesine bakıyordu. Onu bulmalıydım. Yaşıyor muydu?
"Bu yüzden polis kayıtlarına girmek istiyorum."
"Yapabileceğimden emin misin küçük kız?"dedi Dark Camper.
"Evet."dedim. Ve üzerime doğru yürümeye başladı.
"Peki benim bundan ne çıkarım olacak?"dedi.
"Ne yapmamı istiyorsun?"dedim.
Bana o kadar yaklaşmıştı bedenlerimiz neredeyse birbirine değecekti. Bense ona korkmuş gözükmemek için hareket etmiyordum.Kafasını eğdi ve biraz düşünür gibi yaptı. Bay Min'e döndü.
"Buradaki görevi ne?"dedi.Bay Min
"Kiralık katil ama aynı zamanda torbacılık, kaçakçılık aklınıza gelebilecek her şeyi yapabilir. Yetenekli birisi. Bu camia da bilinen en acımasız ve en iyi işkencelerle adam öldürmüş birisi."dedi.Başarılarımın övülmesi doğrusu hoşuma gitmişti. Normal bir hayat sürdürseydim sanırım bunlardan utanırdım çünkü bunlar hiç normal şeyler değildi.
"Adın ne?"diyerek bana döndü. Hemen Bay Min atıldı.
"Midnight."dedi.
Dark Camper kaşını kaldırdı ve beni süzdü.
"Yanımda çalışacaksın. Benim korumam olacaksın. Ayrıca işime engel olan o kadar insan ve düşmanlarım var onlarla sen ilgileneceksin."dedi.
"Peki dosya ve kayıtları ne zaman alacağım?"dedim.
"3 ay sonra"dedi. Bu uzun bir süreydi ama dayanmalıydım. İtiraz edersem beni dinlemeyecekti belliydi.
"Peki."dedim.
"Beni takip et."diyerek çıktı. Bende son kez Bay Min'e baktım ve peşinden gittim.
Bundan sonra kurtuluşun yok Sua. Ya öleceksin ya da 3 ayın sonunda sapasağlam bir şekilde intikamını alacaksın. Bunu yapabilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark House | JJK
Mystery / Thriller"Bir anlaşma yapalım. Ben senin karnını doyurup, burada kalmana izin vereceğim ve koruyacağım. Senden tek bir şey istiyorum." dedi. O anlaşma beni bataklığa sürükledi ama o bataklıkta birisini buldum. İkimizde bataklıktaydık. Bu bataklığın sonunda...