Yargı

60 5 27
                                    

Genç kız derin soluk verdi. Ayaklanıp kapının kilidini açmaya başladı.

Kapının önünde oturmuş, gözlerindeki yaşlar kurumaya başlayan genç adam ayaklandı ve kapıya baktı.

Genç kızın dolu gözleriyle karşılaşmıştı genç adam. Genç kız ise adamın dolu gözleriyle karşılaşmıştı.

Genç adam karşısında ufak duran kıza yaklaştı.
Solukları birbirine değdi, gözleri gözleriyle buluştu.

"Bunu bir daha yapma Sua."demişti genç adam sakin ve huzur verici sesiyle.

Genç kız adamın gözlerine baktı.

"Efendim."kapıdan gelen sesle ikilinin bakışları kapıya döndü.

"Bu akşam silahlar geliyormuş."demişti Taehyung.

Jungkook kızdan uzaklaştı ve genç adama doğru adımlardı.

"Tamam. Bir daha da izinsiz yanıma dahi gelme."demiş ve odadan çıkmıştı.

Taehyung genç kıza şaşkınca bakmıştı.

"Bay Jeon ile aranızda bir şey mi var?"

Genç kız daha ağzını açmadan Taehyung devam etti.

"Benim sormam hata Bay Jeon şimdiye kadar kimseyle olmadı olacağını da düşünmüyorum. Zaten senin gibi çok yönlü birisinin de onun gibi adamla olmasını beklemiyorum."demişti Taehyung hafif sırıtarak.

Genç kız soluk verip Taehyung'a bakmıştı.

"Fırsat verseydin konuşacaktım. İnsanları yargılamadan dinlemeni tavsiye ederim Taehyung. Kimsenin sözünü kesmemelisin. En azından bunu olgun bir adam bilmeli."demişti genç kız.

Taehyung şaşkınlıkla kıza bakıp hemen açıklama isteğinde bulundu.

"Hayır, hayır yanlış anladın Sua ben öyle demek istemedim. Sadece düşüncelerimi söyledim. Bay Jeon bu zamana kadar kimseyle olmadı. Bundan sonra da olmaz diye düşünüyorum. Beni lütfen yanlış anlama."demişti Taehyung.

Genç kız hafifçe sırıtarak Taehyung'a yaklaştı.

"Peki bu dediğini Bay Jeon duysa ne olur?"demişti kız.

Bu sefer Taehyung kıza gülüş sunup bir adım atmıştı.

"Seni tanıyorum Sua. Bunu asla yapmazsın. Sen kimseyi ispiyonlamazsın."demişti Taehyung.

Genç kızın gülüşü solmuş ve sorgularmış gibi adamın yüzüne bakakalmıştı.

"Sen kimsin?"demişti genç kız.

Taehyung ona karşı daha da sırıtışı artmıştı.

"SUA!"

Aşağıdan gelen sesle Taehyung merdivenlere doğru kafa bükmüş genç kıza karşılık vermişti.

"Bay Jeon seni çağırıyor."demişti.

Genç kız soluk verip son kez adama bakmıştı.

"En kısa zamanda öğreneceğim Kim Taehyung."demişti ve aşağıya yönelmişti ki tekrardan Taehyung'a dönmüştü.

"Kimseyi kolay yargılama Kim Taehyung benden sana tavsiye."demiş ve gitmişti.

Genç adam kızın peşinden bakakalmıştı.

"Peki benim kim olduğumu öğrenince beni yargılayacak mısın Sua?"demişti Taehyung.

Herkesin gizli bir yüzü vardır. İnsanlar belki bu yüzlere karşı ön yargılıydı ya da kendilerini üstün gördüklerinden herkesi yargılarlardı.

Peki Sua?

Sua yıllarca yargılanmamış mıydı? Belki bu yüzden buna karşı çıkmıştı.

Dark House | JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin