Dark House...
Her zamanki gibi.
Pis...
Yalnız...
Acımasız...Bay Jeon'un peşinden Bay Min'in yanına doğru ilerliyorduk. Bay Min'in odasına geldiğimizde korumlar kapıyı açmışlardı.
Bay Min önündeki dosyalardan kafasını kaldırıp bize bakmıştı. Beni görünce Bay Jeon'u umursamadan bana doğru yürümüştü. Bende ona gülümseyip bana açılan kollarına dolanmış ve sarılmıştım.
Ardından geri çekilmişti.
"İyi misin?"
Onu onaylarcasına kafamı sallamıştım. Konuşmama kalmadan Bay Jeon konuşmuştu.
"Ufaklık hâlâ burada çalışmaya yemin etmiş gibi. Ona benim yanımda olduğu sürece burada olamayacağını söyler misiniz? Yoksa..."
Bay Min konuşmasına fırsat vermeden atlamıştı.
"Gerek yok."demişti ve devam etmişti.
"Midnight. Bay Jeon'un yanında olduğun sürece buraya gelmemelisin hem onun için hem bizim hem de senin için. Bu tehlikeli."demişti.
Beni kovuyordu.
Hayır.
Bay Jeon kovduruyordu.
Daha fazla zorlamamak için konuştum.
"Emin misin?" demiştim. Bana içtenlikle bakıp şaşırmıştı.
Ciddi olduğum zamanlarda samimi sorular sorup cevap verdiğimi biliyordu. O anlardan birisi de buydu.
Kafasını yere eğdi ve boğuk bir sesle cevap verdi.
"Evet."
Onun cevabına karşı acı bir şekilde gülmüştüm.
"Peki."demiş ve odadan çıkmıştım.
Bara doğru ilerlemiştim. Belki de orasının bana iyi geleceğini düşünerek oraya gitmiştim.
Karşımdaki tanıdık yüzle yüzüm gülmüştü.
"Prenses geldin sonunda. Gelmeyeceksin zannetmiştim."demiş ve gülmüştü Yejun.
"Temelli gelmedim. Birkaç saat..."iç çekip devam ettim.
"Belki dakika... Biraz oturmak için sadece."Yejun'un duyduğu cevapla yüzü düşmüş ve bana yaklaşmıştı.
"Mutlu değilsin değil mi?"demişti.Kafamı kaldırıp onun yüzünü incelemiştim. Yıllarca tanıdık ama bir o kadar farklı gelen yüzü.
"Sanırım."demiştim ağzımın içinde mırıldanarak.
"Midnight!" arkadan gelen gür sesle arkaya dönmüştüm.
Bay Jeon elleri cebinde beni izliyordu.
Yenjun'a dönmüştüm.
"Sanırım gitme vaktim geldi kendine iyi bak saf çocuk. Dikkat et buralar seni kirletmesin. Ben bir kere bataklığa girdim sen buna izin verme."demiştim o ise gözlerinin doluluğuyla bana bakmıştı.
"Seni bir gün o bataklıktan kurtaracağım geçmişinde kaybolan prenses..."demişti.
Ona tebessüm etmiştim gözlerimin doluluğuyla.
Bu bataklıktan çıkabilecek miydim gerçekten?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark House | JJK
Misterio / Suspenso"Bir anlaşma yapalım. Ben senin karnını doyurup, burada kalmana izin vereceğim ve koruyacağım. Senden tek bir şey istiyorum." dedi. O anlaşma beni bataklığa sürükledi ama o bataklıkta birisini buldum. İkimizde bataklıktaydık. Bu bataklığın sonunda...