Kötü Yola Düşmüş Geceler

79 6 7
                                    

Ona daha neler olduğunu soracakken Bay Jeon arabadan indi. Gözünü bizden ayırdı ve yüzünü ezdiğim adamlara takıldı gözü.

"Sanırım içinde bir canavar besliyorsun ufaklık."dedi ve bana baktı.
Yanımdaki Bay Tanıdık'a dönerek
"Senden beklediğim performansı alamadım daha çok çalışman gerektiğini fark etmişsindir. Şimdi buraları temizleme işini hallet biz gidiyoruz."dedi ve arabaya ilerledi.
"Arabayı da sen sürüyorsun Sua."dedi.

...

02.00

Bay Tanıdık'ı dinlemek için arka bahçeye çıktım ve beklemeye başladım.

02.22

Hâlâ Bay Tanıdık gelmemişti. Oflayarak bir kenara oturdum. Gerekirse sabaha kadar bekleyecektim.

"Hiç vazgeçmiyorsun Sua."dedi tanıdık bir ses. Hemen sesin kaynağına çevirdim kafamı.

"Daha ne kadar bekleyeceksin?"dedi Bay Jeon.

"Sence ben çalışanlarımın benden habersiz arkamdan iş çevirmesine izin verir miyim?"dedi.

Anlaşılan Bay Tanıdık, Jeon Jungkook yüzünden gelememişti. Kim bilir adama ne yapmıştı?

"Şimdi burda ne yaptığını söyleyeceksin."dedi ve yanıma oturdu.

Bu adam gerçekten ne yaptığını bilmiyordu.
Bana hesap sorarken bir yandan da yanıma oturuyordu.

"Hava almak için çıkmıştım."dedim. Yalan söylediğimi elbette biliyordu.

"Hadi ama Sua. Uzatma söyle."dedi sakin bir sesle.

"Geceleri dışarıya çıkmayı severim buraya da hava almak için geldim."dedim. Bu yaptığım onu ikna etmek için değildi. Sadece konuyu kapatmak içindi.

Birden bana döndü. Şu an ki ruh hâlini anlayamıyordum. Sinirli gibiydi ama tam anlamıyla da değildi. Gittikçe bana yaklaşıyordu. Nefesi yüzüme çarpıyordu.

"Haddini fazlasıyla aşıyorsun ufaklık. Sana ne sorduysam cevabını almalıyım. Beni sinirlendirmek istemezsin değil mi?"dedi imalı ve tehditkar bir sesle.

"Cevabını verdiğimi düşünüyorum Bay Jeon."dedim ve ayaklandım.
Birden bileğimi tutup geri beni olduğum yere oturttu.

"Cevabını vermedin Midnight. Bu yüzden bir yere gidemezsin."dedi.

Derin bir nefes aldım.

"Biliyor musunuz Bay Jeon? Geceyi çok severim. Kendimi özgür hissederim. Annemin bir sözü vardı bana sürekli 'Sırf birisi 'iyi geceler' demediği için kötü geçen geceler var' derdi.
Ne dediğini anlamazdım. Şimdi daha da iyi anlıyorum sanırım. Annem ve babam bana 'iyi geceler' demeden gittiler. Onlar gelmediğinden beri geceleri uyumam. Uyumak istesem de uyuyamam."dedim.

Bana döndü ve bana bakmaya başladı. Sanki matematik problemi çözüyormuş gibi bakıyordu.

"Ben ailem olmadığından kötü yola düşmüş gecelerden geliyorum. Peki ya sen Jeon Jungkook?"

Dark House | JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin