Umutsuz Bekleyiş

37 4 31
                                    

Yazar'dan

"Ne o Jeon şimdi de kaçmak için yüzünü bize dönmüyor musun?"demişti Dong Min.

Hızla önünde yatan iri, uzun adamı kendine çevirmişti ama gördüğü manzara karşısında ne yapacağını bilememişti.

"Sen...Sen..."diyerek olduğu yerde kalmıştı Dong Min.

Birden silah patlamasıyla yere yığılan Dong Min'in ardından depoda tekrardan çatışma çıkmıştı.

Dong Min kaçmaya çalışırken bir el daha ateş edilmesiyle bacağından da vurulmuştu.

Silah seslerinin durmasıyla Dong Min olduğu yere iyice sinmişti.

"Demek beni öldürmeye çalıştın Min Dong Min.

Kardeşlerini sana karşı dolduran kişi sence ben miyim?

Kardeşlerini sana doldursam ve buna üzülsen Yoongi'yi öldürmek ister miydin?"demişti Jungkook Dong Min'in yanına diz çökerek.

"Sen kendini üstün gören bir şerefsizden başka bir şey değilsin Jeon Jungkook."demişti Dong Min yüzündeki acı gülümsemeyle.

"Peki ya senin benden ne farkın var Dong Min?"demişti Jungkook.

"Benim mi?

Ben... En azından delinin tekiyim de bunları yaptım. Ama sen şu adamı kendi yerine koyup öldürtecek kadar bencilsin."demişti Dong Min.

"Merak etme Dong Min. Beni öldürsende sevineceğini biliyorum. Yani yine vurdun beni helal olsun sana."diyerek yaralı bacağıyla kendini duvar kenarına çekmişti Taehyung.

Dong Min ise olayın şaşkınlığıyla etrafına bakmıştı.

Flashback

(Depo bölümü)

Dark House

"...Ayrıca unutmadan Min Yoongi'yi de yarın olacak baskını duymadan indirin.

Sonra onla da uğraşmayalım."demişti Dong Min.

"Peki efendim."demiş ve odadan çıkmıştı iri, yarı adam.

Kendini Dark House'un en tenha köşesine atıp eline telefonunu almış ve arama yapmıştı.

"Yarın Jeon Jungkook, Kim Taehyung, Min Yoongi öldürülecek. Choi Sua'yı da yanında istiyor. Yarına ne yaparsanız yapın ama dikkat edin özellikle Jeon'a.

-
Jeon'un evi

"Jungkook, yeni gelişme var."demişti Taehyung.

Jungkook, Sua ve Jimin merakla Taehyung'a bakmıştı.

"Yarın depoya gelen silahları kontrol etmeye gittiğinde Dong Min tuzak kuracakmış.

Seni orada kıstıracak. Jimin ve beni burada öldürtecek. Sua'yı alacak ve Yoongi'yi Dark House'da öldürecekmiş."demişti Taehyung.

"Bunu kim söyledi peki Taehyung sana?"demişti Jungkook.

Taehyung yüzündeki gülümsemeyle cevap vermişti.

"Namjoon."

.

"Ben senin yerine geçerim yani bunu göze alabilirim."demişti Taehyung Jungkook'a.

"Seni tehlikeye atamayız. Öldürme riski var biliyorsun değil mi?"demişti Jungkook Taehyung'a.

"Ben her şeyi yapmaya hazırım. Kardeşlik yapmayan kardeşlerime kardeşlik yapacağıma bana sahip çıkan adama kardeşlik yaparım daha iyi kardeşim."demişti Taehyung Jungkook'a.

"Olmaz."demişti Jungkook.

"Bu sefer olmaz Taehyung riskli bu başka bir şey düşünürüz biz."demişti Jimin.

"Olur bunu ben yapacağım yapmama izin vermezseniz gider o Dong Min'i kendi başıma öldürürüm."diyerek karşı çıkmıştı.

"Jungkook bu manyak ne yaparsan yap amacından şaşmaz."demişti Jimin.

"Peki."demişti Jungkook endişeyle.

"Ben buraya gelecek ekibi halledebilirim. Jimin, Dark House'a gitsin."demişti Sua.

"Ama..."

Jungkook lafını bitirmeden devam etmişti Sua.

"Ben bir katilim Jungkook. Senle tanışmadan önce bu işi gayet iyi yapıyordum. Bundan sonra da öyle olacak. Şimdi Jimin, Dark House'a gidecek bende burada kalacağım."demişti Sua.

"Keşke bana da seçme hakkı bıraksaydınız ya sağ olun hepiniz de çok kibarsınız."demişti Jimin koltuğa sinerek.

Flashback Sonu

"Bu sefer de olmadı Dong Min. Artık yolun sonuna geldin."demişti Jungkook.

Dong Min'in umutsuz bekleyişi ve Jungkook'un silahını sıkması son noktayı koymuştu.

Depoyu gür silah sesi almış ve yankılanmıştı.

Dark House | JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin