İnsanoğlunun Kalıpları

63 6 20
                                    

Genç kız burnunu çekerek kapıdan gelen sese doğru kafasını çevirdi.

"Sua?"

Genç kız umursamadan kafasını kendine çektiği dizlerine gömdü ve kendini sarmaladı.

"Sua kapıyı aç!" Jungkook'un sesi koridorda yankılanmıştı.

Jungkook genç kızın kendine karşı gelmesine karşılık sinirlenmiş ve ayağıyla kapıya tekme atmıştı.

"SUA AÇ DEDİM!"

Genç kız kafasını kaldırıp kapıya doğru baktı.

Bu yaşadıkları gerçek miydi? Neden o bu hâldeydi?
Ne yapmıştı da ailesini ondan almışlardı?

Jungkook kapıda derin bir nefes verdi ve kapıya yaslanıp yere çöktü.

"Sua neden bana kızıyorsun?"demişti Jungkook.

En başından beri Jungkook ona söylemişti. Dark House'da çalışamazdı. Sadece bu yüzden kendini odaya kilitlemesi tuhafına gitmişti Jungkook'un.

Dışarıdan soğuk görünen yüz neden böyle olmuştu?

Genç kız gözlerinden akan yaşları silmiş ve cama doğru ilerlemişti.

"Sua lütfen aç."demişti dışarıdan ağlamaklı gelen ses.

Genç kız şaşkınlıkla kapıya doğru bakıp kalmıştı. Onun ağlamak için sebebi vardı. Peki Jungkook neden ağlıyordu?

"Biliyor musun? Annem ve babam vefat ettiğinde amcam beni yanına almıştı. Her yaptığım hata da ya da çocuklarının en ufak ispiyonlamalarında beni depoya kapatırlardı. Gecenin soğunda ve karanlığında ağlardım.

Israrla beni çıkarmalarını isterdim ama çıkarmazlardı."

Genç kız şaşkınlıkla kapının arkasına diz çöküp gecelere lanet eden adamı dinliyordu.

"Sua..."demiş ve titrek bir nefes almıştı genç adam.

"Lütfen kapıyı aç iğrenç geçmişim yüzünden üşüyorum. Bana eski günleri hatırlatıyor."demişti gözleri yaşlı adam.

Genç kızın ağzından mırıltıyla ses çıkmıştı.
"Kapıyı açarsam eski hâline döneceksin Jeon."demişti.

Genç adam bu mırıltıyı ancak duyabilmişti.

Doğruydu. Ona mesafeliydi.

Ama o herkese mesafeliydi.

Peki neden bu kıza her şeyini anlatıyordu?

"Kalıplarımı kırıp sana bu kadar çok şey anlatmam normal mi Sua?"diyebilmişti gözleri sulu adam.

İnsan bir gün kalıplarını kırmalıydı değil mi? İnsanoğlu güvenmek isterdi. Peki ya kalıplarını kıramayanlar? Onlar belki de bu insana denk gelmemişlerdi.

Belkide... Kimisi Jungkook gibi kalıplarını daha yeni kırmaya başlamıştır.

Dark House | JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin