Yazar'dan
Sarışın adam havalimanının çıkışında bekleyen arabasına binmişti.
Şoförü ona nereye gideceklerine dair sorar gözle bakmıştı.
Sarışın adam ise camdan dışarıyı izlerken cevap vermişti.
"Jeon'un evine gidiyoruz."demişti.
Şoför hızla arabayı çalıştırmıştı.
"Efendim bir sorun var."demişti şoför mahcup bir sesle.
Sarışın adam ise hızla şoförüne dönmüştü. Şoförü ise söyleyip söylememek arasında karasız kalmıştı.
"Dong Min geri döndü. Min Yoongi ve Kim Taehyung'u sıkıştırıp duruyor. Yakında Jeon Jungkook'un da başına iş açması an meselesi."
Sarışın adam derin bir soluk vererek yeniden dışarıyı izlemeye başlamıştı.
"Kurt puslu havayı severmiş. Bu kimse için iyi olmadı. Dong Min bundan sonra durmaz."demişti sarışın adam.
"Bir sorun daha var."diyerek devam etmişti şoförü.
Sarışın adam yine dönmüştü şoförüne.
"Jeon Jungkook, Kim Taehyung'u da öğrendi.
Şimdiyse Kim Taehyung Min Yoongi'yi sıkıştırıyor. Daha doğrusu ortadan kaldırmaya...Eğer Min Yoongi'yi ortadan kaldırırsa Dong Min içinde aynısını yapabilme ihtimali var.
Min Yoongi ise hiçbir olaya karışmamakta ısırarcı.
Ya Min Yoongi Kim Taehyung tarafından kaldırılır ya da Dong Min tarafından Jeon Jungkook'a ve Kim Taehyung'a karşı kışkırtılır."
Sarışın adam histerik bir kahkaha atmasıyla şoförü ürkmüştü.
"Min yine yıllar önceki gibi. Benim olan bana yeter hesabında. Tüm her şey ona yetecek sanıyor ama bu sonsuza kadar sürmez.
Asıl mesele Dong Min.
Belli ki Jeon için gelmiş. Taehyung ile Min'i birbirine düşürecek ya da Min'i ayaklandıracak. Taehyung'u ortadan kaldırıp Jeon'u sırtından bıçaklayacak.
Taehyung peki Jungkook'a her şeyi anlattı mı?"
Şoför onu bilmiyormuşçasına kafa sallamıştı.
Sarışın adam kafa sallayarak mırıldanmıştı.
"Dong Min'i ortadan kaldırma sırası gelmiş demek ki."
.
Dark House'a koşarak giren adam dikkat çekmişti. Adam hızla patronunun odasına doğru ilerledi.
Kapıyı çaldı ve masada oturup, kahvesinden yudumlayan adama yaklaştı.
"Efendim beklediğiniz misafiriniz Seul'a indi. Jeon Jungkook'un evine gidiyor."
Dong Min koltuğuna mayışarak, sırıtmıştı.
"Güzel. Şimdi daha güzel bir manzara ile olacağız. Beni çekemeyenler çoğaldı."diyerek histerik bir gülüş atmıştı.
"Efendim bir sorun var yalnız."demişti.
Dong Min ise ona sorarcasına rahat bir bakış atmıştı.
"Kim Taehyung ve Min Yoongi ortalarda gözükmüyor."
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark House | JJK
Misterio / Suspenso"Bir anlaşma yapalım. Ben senin karnını doyurup, burada kalmana izin vereceğim ve koruyacağım. Senden tek bir şey istiyorum." dedi. O anlaşma beni bataklığa sürükledi ama o bataklıkta birisini buldum. İkimizde bataklıktaydık. Bu bataklığın sonunda...