Tenha ormanlık bir alandaki griye yakın renk tonundaki eve geldik. Ev dediğime bakmayın çok büyüktü. Arabadan indik ve Dark Camper'ı takip etmeye başladım eve doğru yürüyordu.
"Sen bu evde benimle kalacaksın."dedi.
"Sebep?"
"Çünkü senin görevin beni korumak içeride ise koruma yok. Bu yüzden ben evdeyken, ben dışarıdayken kısacası her zaman, her yere benimle geleceksin."dedi.
Hiçbir şey demeden onu takip ettim evin kapısı açıldı büyük bir salonu vardı.
Bir kişi için çok büyük değil mi burası?
Dark Camper merdivenlere yürüyüp yukarıya çıkmaya başladı bense salonun tam ortasında dikiliyordum.
Ben ne yapacaktım?
"Soyeon!..."dedi ve durup bana baktı.
"Adın ne?"dedi.
"Midnight."
"Gerçek adını soruyorum."
"Gerçek adımı kullanmıyorum."dedim.
"Bir daha tekrar etmem adın ne?"
"Sua."dedim. Ben demesem de öğrenirdi ayrıca ona şuan ihtiyacım var.
Kafasını sallayıp beni onayladı.
"Soyeon, Sua'ya odasını göster" dedi.
Hizmetçi bize doğru yaklaştı.
"Tamam, Bay Jeon."
Bay Jeon... Peki adı ne?
"Buyrun efendim."dedi. Dark Camper'ın çıktığı ve aynı yere çıkan ikinci merdivenlerden çıktık. Biz yukarıya çıkana kadar Dark Camper ortadan kaybolmuştu.
Kadın bana koridorun sonundaki iki odadan birisini gösterdi.
"Buyrun efendim. Bay Jeon'un odası hemen şurası (yan taraftaki odayı gösterek), bana ise seslenmeniz yeter."diyerek gidecekti ama ben kolundan hafifçe tutup
"Bay Jeon'un tam adı nedir acaba?"dedim.
"Ahh Bay Jeon söylemedi mi? O söylemediyse benimde söylemem hiç hoş olmayacaktır."dedi.
" Hadi ama Bay Jeon bilmeyecek."dedim.
" Efendim üzgünüm fakat söyleyemem lütfen zorlamayın." dediğinde gözlerinin içine bakıp 'seni öldürürüm' bakışı attım ve kolunu parçalayacakmışım gibi sıktım."Tamam. Bay Jeon yani... Adı Jeon Jungkook."dedi.
Sonunda ben onun adını bilmezken onun benim adımı bilmesi hiç hoşuma gitmiyordu. Şimdi amacıma ulaşmış ve mutluydum.
"İşte bu kadar. Her şey için teşekkürler."diyip odama girdim. Kadın bana şaşkınlıkla bakıyordu bakması normaldi delirmiş olabileceğimi düşünüyordu şuan muhtemelen.
Odama girdiğimde siyah ve gri tonlarında yatak odası takımı vardı. Duvarlar ise yine evin dışı gibi gri tonlarındaydı.
Cama doğru yavaş adımlarla ilerledim, camdan bakmamla muazzam bir orman manzarası gördüm, muhteşemdi. Manzaranın tadını çıkardıktan sonra yatağıma hafif adımlarla ilerleyip, yatağıma uzandım.
'Ee bundan sonrası ne olacaktı?' diye düşünürken gözlerim kapanmaya başladı ve kendimi uykunun derin kollarına bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark House | JJK
Mystery / Thriller"Bir anlaşma yapalım. Ben senin karnını doyurup, burada kalmana izin vereceğim ve koruyacağım. Senden tek bir şey istiyorum." dedi. O anlaşma beni bataklığa sürükledi ama o bataklıkta birisini buldum. İkimizde bataklıktaydık. Bu bataklığın sonunda...