Bakış açısı

46 4 54
                                    

Yazar'dan

"Evet sen neden geldin?"demişti Jungkook Jimin'e.

Jimin önündeki yemeği yiyerek cevap verdi.

"Ne demek neden geldim? Baktım olaylar hiç eksilmiyor. Dedim bir gideyim de yakından izleyim.
Yakından izlemesi çok sarıyor. Şu tuzu uzatsana."

Sua karşısındaki rahat adam şaşırmış bakakalmıştı.

"Yazık duymuyor mu Jungkook bu?"demişti Jimin.

Sua sinirle tuza uzanmış ve ona uzatmıştı.

"Hayır gayet iyi duyuyorum. Ayrıca burda neler oluyor anlatmayacak mısınız?"demişti Jungkook'a bakarak.

"Sonra anlatacağım Sua lütfen."demişti Jungkook.

"Bir şey olduğu yok. Taehyung, Dark House'un patronu olan Min Yoongi'nin kardeşi olduğu ortaya çıktı. Bunların bir de yurt dışında yaşayan kardeşleri Min Dong Min vardı o Seul'a gelince ortalık birbirine girdi.

Taehyung, Min Yoongi'yi öldürmeye çalışıyor öyle işte."demiş ve çorbasından yudumlamıştı Jimin.

Sua olduğu yerden ayaklanmıştı.

"Ne? Bay Min iyi mi?"

"Bence iyidir sadece keyfi yerinde değildir o kadar. Ne keyifli adam ama keşke onun yerinde olsaydım. Olayların tam göbeğinde olmasına rağmen hiçbir şey olmadan izliyor."demişti Jimin.

"Neler oluyor anlatmayacak mısınız?"demişti Sua endişeyle.

"Gerçi pek de hiçbir şey olmamış değil. Dark House elinden gidiyor. Taehyung bulduğu yerde boğazına yapışıyor. Yazık adama üzüldüm bak şimdi."demişti Jimin.

Sua hızla kapıya doğru hareketlenmişti. Jungkook'un ani bir şekilde bileğinden tutmasıyla yerinden hareket edememişti genç kız.

"Sakin ol en başından her şeyi anlatacağım sana."

Genç kızın bileğinden tutarak oturtmasıyla konuşmaya başlamıştı.

"Yoongi ve Taehyung üvey kardeşler. Yurt dışında da yaşayan bir kardeşleri vardı Min Dong Min. Yoongi ve Dong Min öz kardeşler.

Dong Min ve Yoongi yıllar önce Dark House için büyük bir tartışma çıkarttılar. Ardından Dong Min'in paranoid kişilik bozukluğu çıkmasıyla Dark House'un başına direkt Yoongi geçti.

Yıllar önce Dong Min Dark House'u almak için Yoongi'yi öldürmeye kalkıştı. O dönemlerde Yoongi ile yakındık.

Yoongi'yi desteklediğimiz için bizide karşısına aldı. Sonra birden Yoongi'den daha çok bizi yani Taehyung ve beni düşmanı olarak görmeye başladı.

Dong Min gittikten sonra Dark House'un kime geçeceğiyle ilgili tartışmalar çıktı. Yoongi'de beni rakibi olarak görmeye başladı. Bende Dark House'u Yoongi'ye bıraktım ama Yoongi hâlâ ben Dark House'u istiyormuşum gibi davranıyor. Beni bir tehlike olarak görüyor.

Taehyung ise benim tarafımda olduğu için Yoongi onu da tehlike olarak görüyor. Bu yüzden Dong Min gittiğinden beri Yoongi hepimizi düşmanı olarak görüyor."demişti Jungkook.

"Taehyung da Dong Min'in kardeşi olduğunu Jungkook'tan saklamıştı bu yüzden Jungkook'da Taehyung'u öldürmeye kalkıştı sonra Taehyung her şeyi anlatınca vazgeçti. Barıştılar geri."demişti Jimin.

Jungkook'un ters bakışını görmesiyle devam etti.

"Ne bakıyorsun öyle? Eksik anlatma. Kimin ne olduğunu bilsin kız."demişti Jimin.

"Bu yüzden mi Yoongi seni bana tehlikeli birisymişsin gibi anlattı?"demişti Sua hayal kırıklığıyla.

Jungkook ise onaylarcasına kafa sallamıştı.

"Pek de güvenilir sayılmaz ama neyse."demişti Jimin ağızını mendille sizlerek.

.

Herkes olayları kendi bakış açısınsan anlatırdı.
Yoongi'de sadece kendi bakış açısından Sua'ya anlatmıştı.

Hepimiz aynı kubbenin altında yaşıyoruz; ama hepimiz aynı ufka sahip değiliz.
-Konrad Adenauer

Dark House | JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin