Sua'dan
.
"Kimseyi kolay yargılama Kim Taehyung benden sana tavsiye."
"Peki benim kim olduğumu öğrenince beni yargılayacak mısın Sua?"
.
Neden öyle demişti Taehyung?
Taehyung kimdi?
Muhtemelen benim duyduğumu fark etmemişti. Hayatım neden bu kadar karmaşa içindeydi?
Hayatımdaki insanların bile kim olduklarını bilmiyordum.
"SUA!"
Jungkook'un bana seslenmesiyle ona doğru döndüm.
"Efendim?"
"Daldın uzaklara iki saattir sana sesleniyorum. Ne düşünüyorsun böyle?"
Kafamı 'hiç' anlamında sallamıştım.
Soluk verip cama doğru bakıp ardından bana dönmüştü.
"Gideceğimiz yer güvenli bir yer değil her daim tetikte olmanı istiyorum. Ayrıca takip edilmemek için Taehyung ve diğer adamlar orada kalacak büyük bir ihtimalle geceye ancak dönerler."demişti.
Onu kafamla onaylamış ve ağzımı dahi açmamıştım.
Bu durumda şoförlükte yapmam gerekecekti. Bu iş için nedem maaş almıyordum ki?
İsteyeceğim şeye karşılık bana iki katını yaptırıyorlardı.
Arabanın ani freniyle düşüncelerimi bir kenara itip dikkatimi çevreye vermiştim.
Jungkook'un dediği kadar vardı tekin değildi. Karşımızda eski yıkık, dökük bir depo vardı ve çevremiz ormanlık bir alandı.
Taehyung, Bay Jeon'un kapısını açmak için arabadan inerken bende telefonumdan evin konumunu açıyordum.
Etraf gerçekten tehlikeliydi. Herhangi bir şey olursa burdan ilk yapacağımız şey Bay Jeon ile kendimizi eve atmak olacaktı daha çok ev yoluna dersem doğru olurdu.
Takip edilme olasılığımız vardı çünkü.
Navigasyonu ayarladıktan sonra telefonu uyku moduna alıp torpidoya atmıştım.
Arabadan indiğimde ormanlık alana dönmüştüm etrafta herhangi göze batan bir şey yoktu.
Bay Jeon'un peşinden bende depoya girmiştim.
Taehyung'un benim önümü kesmesiyle durmak zorunda kalmıştım.
"Sen burada kal. Herhangi bir şey olursa daha kolay kaçarsınız ve can güvenliğin için bu iyi olur."demişti.
Kafa sallayıp dediğini yapmak için kenara doğru çekileceğim sırada kolumu tutmasıyla ona dönmüştüm.
"Kendine dikkat et Sua. Kimseyi umursama."demiş ve kolumu bırakıp Bay Jeon'un yanına doğru hareketlenmişti.
Gözlerimi kısıp onu incelemeye başlamıştım. Kimdi?
Beni benden daha çok tanıyan birisi vardı ve ben bu kişiyi tanımıyordum.
Hayatımızdaki kişileri ne kadar tanıyoruz?
Ya da anne babamızı?Hayatta hatırlamadığımız anılarımız yok muydu? Peki insanlar bunun neresindeydi?
İnsan kendini bile tanıyamadan çevresindekilerini nasıl tanırdı?
Peki Taehyung gerçekten Sua'yı, Sua'dan daha çok mu tanıyordu?
Bunun imkanı var mıydı?
Sua'nın anılarında Taehyung vardı ama Taehyung bu hikayenin neresindeydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark House | JJK
Misteri / Thriller"Bir anlaşma yapalım. Ben senin karnını doyurup, burada kalmana izin vereceğim ve koruyacağım. Senden tek bir şey istiyorum." dedi. O anlaşma beni bataklığa sürükledi ama o bataklıkta birisini buldum. İkimizde bataklıktaydık. Bu bataklığın sonunda...