Depo

39 4 52
                                    

Yazar'dan

"Sen nasıl bir manyaksın?"diyerek hiddetle Jimin'e bağırmıştı Taehyung.

Jimin son oyununu Taehyung'un üzerinde oynamıştı.

"Kafamı şişirdin yeter."demişti Jimin koltuğa kendini vererek.

"Ne olduğunu anlatacak mısınız?"demişti Jungkook koltuğa oturarak.

"Bu manyak saklanacağız diye beni en üst kata sürükledi sonra en üst katın lavabosuna soktu.

Hadi onu geçtim adam camdan kaçtı beni içeride bıraktı.

Hadi onu da geçtim. Adam en üst katın camından aşağıya inip beni orada bıraktı.

'Sen koskocaman adamsın inersin.'dedi gitti adam.

Kapıya adamlar dayandı arama yapıyoruz diye. Yejun geldi son anda.

Peki nasıl çıktım dışarı biliyor musunuz?

Çöp variliyle beraber çıktım."demişti Taehyung sinirle.

"Dostum iyice paslandın diye boşuna demiyorum bir camdan bile inemiyorsun. Münasip bir yerlerini kaldırsan iş hallolacak."demişti Jimin gözlerini kapatarak.

"Peki bu Dong Min olayını nasıl halledeceğiz?"demişti Sua.

"Yenjun'dan onları planlarını öğrenmesini isteyeceğiz, Dong Min rahat durmayacaktır."demişti Jungkook.

"Yoongi'yi ne yapacağız?"demişti Taehyung.

"Yoongi'yi ne zaman salmayı düşünüyorsun? Adamı öldürmeden duramayacak mısın sen?"demişti Jimin.

"Yoongi'de iyi bir dersi hak ediyor. Ama ilk önce Dong Min'i ortadan kaldırmalıyız ardından fazla oyalanmadan Min'i."demişti Jungkook.

"Eğer Dong Min'in tarafına geçerse Min kötü şeyler olacak biliyorsunuz değil mi?"demişti Jimin.

"Lütfen en azından Bay Min'e bir şey yapmayalım."demişti Sua.

"Merak etme ufak bir cezalandırma."demişti Jungkook.

Sua onaylarcasına kafa sallarken Jimin, Jungkook'u süzmüştü ardından histerik bir kahkaha patlatıp gözlerini tekrar kapatmıştı.

Jimin'in bu hâline mekanda tek Sua şaşırırken diğerleri sanki az önce hiçbir şey olmamış gibi oturuyorlardı.

.

"Jungkook'un mekanına silahlar ne zamana gelecekmiş."demişti Dong Min kahvesini yudumlarken adamına.

"Yarına geliyormuş efendim."demişti uzun, iri yarı adam.

"Jeon'u ortadan kaldırma zamanı geldi de geçiyor bile.

Yarın depoya gittiğinde yanında kim varsa öldürün eş zamanlı evini de bassınlar bakalım Bay Jeon'un evi güzel miymiş?"demişti Dong Min.

"Efendim Kim Taehyung ve Choi Sua'yı ne yapalım?"demişti iri adam.

"Kim Taehyung'u özellikle arayın ve öldüğünden emin olun.

Choi Sua'yı bana getirin bira sohbet edelim bakalım. Sonra onun da icabına bakarız.

Ayrıca unutmadan Min Yoongi'yi de yarın olacak baskını duymadan indirin.

Sonra onla da uğraşmayalım."demişti Dong Min.

"Peki efendim."demiş ve odadan çıkmıştı iri, yarı adam.

Kendimi Dark House'un en tenha köşesine atıp eline telefonunu almış ve arama yapmıştı.

"Yarın Jeon Jungkook, Kim Taehyung, Min Yoongi öldürülecek. Choi Sua'yı da yanında istiyor. Yarına ne yaparsanız yapın ama dikkat edin özellikle Jeon'a.

Depoyu basacak yarına Dong Min."demiş ve telefonu kapatmıştı.
.

Kim bilebilirdi ki içindeki haini?

Kim bilebilirdi ki insanların gerçek yüzünü ve tarafını?

Ya her şey yalandan ibaretse?

Dong Min güçlüydü ancak düşmanları çoktu.

Jungkook güçlüydü ancak düşmanları çoktu.

Ama ikisininde bir ortak yanı vardı. İkiside birbirlerinin kuyusunu kazıyor ve kibirlerine yeniliyorlardı.

Peki kim daha çok kibirinin kurbanı olup yenilecekti?

Dark House | JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin