2. Drarry ficime hoşgeldiniz. Basit bir kaç uyarı yapacağım.Bastıra bastıra söylüyorum Draco top/seme olacaktır.
Harry ise bottom/uke olacaktır. Harry dobra bir karakter yeri gelir utangaçta çok yaparım utangaç ukeleri seviyorum çünkü ama yeri geldiğinde vahşi sinirli bir uke de göreceksiniz.
Hikaye seriden bağımsızdır alakası yoktur.
Normal bir hayat ama omegeverse şeklindedir.
Uyarılar bu kadardı iyi okumalarr~
•••••••••••
"Kapa çeneni Malfoy!"
Harry sinirle koridorun ortasında ondan uzun sarışın gence bakarak bağırdı, yeşil gözleri kısılmış kaşları çatılmıştı. Gözündeki gözlük, Harry in yeşil gözlerini biraz daha soluk gösteriyordu ama yeşil gözler belliydi.Sarışın, uzun boylu genç ise sırıtıyordu. Ukala bir sırıtmaydı bu. Gözlerinde küçümser bir bakış vardı. Harry bundan nefret ederdi, küçümsenmekten nefret ederdi. Sarışın genç ise bunu inatla yapıyor gibi bir tipi vardı.
"Yapmazsam ne olur Potter?"
Harry in aksine sesi daha sakindi ama yüzündeki o aşağılayıcı ifade sesine yansımıştı."Aptal betayı bıraksana Draco, ilgi çekmeye çalışıyor işte."
Demişti, aynı Draco gibi sarı saçları vardı, bunu diyen kızın ama orjinal bir saç değildi. Boyatmıştı diplerini bakınca anlayabiliyordunuz. Omegaydı bu kız, feromon kokusunu Draco için baştan çıkartıcı bir kokuya çevirmeye çalışıyordu ama iğrenç kokuyordu."Ya sen ilk önce bi diplerini hallet, iğrenç feromon kokun baştan çıkarıcı değil çöpe atılmış çürük etler gibi kokuyor! Ondan sonra bana laf atarsın!"
Diye cırladı Harry kıza. Harry kızın feromon kokusunu aldığı gibi yüzünü ekşitmişti.Betaların kokusu olmazdı. Ama kokuyu alabilirlerdi.
"Harry!"
Harry sesin geldiği yöne çevirdi kafasını. Kıvırcık saçlı arkadaşı elinde kitaplarla beraber Harry in yanına koşmuştu. Soluk soluğaydı ama Harry'in kolunu tuttu ve çekiştirmeye başladı"Gel benimle Harry."
Kız sesindeki paniğe hakim olamayarak konuştu ve Harry'i çekiştirerek koridorun sonundaki kütüphaneye soktu. Burası genellikle boş olurdu. Genellikle değil aslında dolu olduğuna bile şahit olmamıştı Harry."Hermione yine ne var?! Her kavgada beni niye çekiştirmek zorundasın!"
Hermione elindeki kitapla Harry in kafasına vurdu. Harry, Hermione ye baktığında yüzündeki sinirli ifadeyi gördü."Harry artık, Malfoy ile kavga edemezsin! Anlamıyor musun, o delta! Müdür, seni haklı görmez çünkü o delta. Üstün bir ırk olduğuna inanılıyor. Kimse sana kendini açıklamana izin bile vermeden atarlar seni!"
Harry biliyordu. Lanet olsun ki ırkçılığın dibine vurmuş bir tarihte yaşıyordu.Alfalar üstün görülürdü, alfa olduklarını göğüslerini kabarta, kabarta söylerlerdi. Birde, baskın alfalar vardı onlar en üstün 3 ırktı. Alfaların gözleri kurt ortaya kontrolü ela aldığında sarı olur. Baskın alfalarında gözlerj turuncu olur.
Betalar ise öyle pek bir marifetleri yoktu. Feromon kokularını alır ama kendi kokuları olmazdı. Erkek omegaları hamile bırakabilir ama erkek betalar hamile olamazdı. Kız erkek eşleşmesi olması gerekiyordu.
En alt tabakada ise omegalar vardı. Omegalar toplumda en alttaki kişilerdi. Kız bir omegaysan hayat zordur ama erkek bir omegaysan hayat bok gibidir. Çünkü herkes bir erkeğin alfa olması gerektiğini savunur. Omega kurt kontrolü ela aldığında ise gözleri açık yeşil olur.
Ve en önemli son iki ırk.
Delta ve Vita.Delta, Vita ölmediği sürece başka birisiyle eşleşmemeli kurdu çok ağırdır ve bir insanı cinsel ilişki sırasında öldürebilir.
Delta en üstün ırktır. Feromonu az bir şey bile yaysa baskın alfalar bile korkuyla eğilmek zorunda kalır. Delta ortaya çıktığında gözleri kırmızı olur. Eğer kurt kendini tehlikede hissediyorsa göz bebeği yuvarlaktan sivri bir hale gelir avcı, kırmızı gözler ortaya çıkar.
Vita en üstün ikinci ırktır. Feromonu yaydığı anda etrafında ki omega erkeklerini bile baştan çıkartabilir. Delta'nın aksine bir alfa ile eşleşebilir bu onu güçsüz düşürmez ama alfayı güçlü yapar. Vita ortaya çıktığında gözler pembe olur. Ama eğer vita kendini tehlikede hissediyorsa gözler mor rengini alır ve deltanın gözleri gibi avcı sivri gözler ortaya çıkar.
Evet delta en üstün birinci ırk olabilir. Ama eğer vitanın eşine, deltasına zarar geldiğini hissederse... vita deltadan bile güçlü olur. Kurdu o kişiyi rahat bir şekilde parçalar. Deltada eşine vitasına bir şey geldiğini hissederse iyi şeyler olmaz. Delta kıskançtır özellikle vitasına çok kıskanır. Çünkü deltanın aksine vita istediği kişilerle ilişkiye girebilir.
"O delta diye sürekli olarak onu alttan alıyorlar! Tanrım geçen sefer Cedric ile kavga etti sebebi neydi?! Sebebi Cedric in, ona göz devirmesi!"
Sinirle söylendi Harry. Arkadaşlarına yapılan zülmü sevmiyordu, sevmeyecekti.Hermione iç çekti. Hermione omegaydı, güzel bir omega. Kıvırcık saçları, gülüşü Hermione yi güzel yapıyordu ama güzel olmak bazen kötü sonuçlar doğurabilirdi. Hermione çok kez taciz edilmekten kurtuldu. Hepsi de Harry sayesindeydi, Harry sinirlendiği zaman ne yapacağı belli olmayan tiplerdendi.
"Ron nerede?"
Harry tek kaşını kaldırarak sordu. Hermione gülümsedi."Snap ona ceza verdi alt katı temizlemesi gerekmiş, o yüzden yanına geldim aslında yardım etmeye gidelim diyecektim."
Evet Snape bu üç çocuğu sevmezdi. Harry şahsen umursamazdı çünkü dersi kötüydü. Kalmamak için sınavlara hazırlanıyordu o kadar. Hermione ise bu derste iyi olmasına rağmen Snape onu sevmezdi. Ron zaten genellikle uyurdu.Ron da omegaydı. Kızıl saçları utandığı zaman saçlarıyla aynı renge giren yüzü onu da tatlı bir omega yapıyordu. Omegalar tatlı bir feromon kokusuna sahipti. Hermione feromon kokusu papatyaydı. Ron'un feromonları dut gibi kokuyordu.
"Hadi inelim yanlız kalmasın."
Diyip Hermione ye gülümsedi Harry.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Vita (Drarry)
FanfictionDraco okulun en popüler çocuklarından birisiydi. Yakışıklıydı, çekiciydi, zeki bir gençti ama bunun yanı sıra onu popüler yapan başka bir şey daha vardı. Draco deltaydı. Yüzyılda bir gelen delta. Harry, Draco dan nefret ederdi, ikisinin sürekli kavg...