14. Bölüm

2.6K 317 72
                                    


"Bakın ikinizin arasındaki gerginliği anlıyorum ama bunu, bu ortamda belli etmeniz doğru değil." Harry derin bir nefes aldı. Profesör haklıydı ve bunu biliyordu. Karşısında ona sırıtarak bakan deltaya bakmadı ve gözlerini profesöre çevirdi.

"Özür dilerim profesör." Sarışın saçlı, profesör ise gülümsedi. "Harry bunu istemiyorsun değil mi?" Harry kafasını salladı. Profesör anlayışla gülümsedi. "Tamam o zaman oturabilirsin. Başka birini seçebiliriz." Harry şaşırırken Draco da buna şaşırmıştı.

"Hayır profesör. Bu rolü Potter oynayacak." Draco nun keskin sesiyle Harry yumruklarını sıktı, deltayı boğmamak, için kendini zor tutuyordu.

"Hayır, oynamak istemiyorsa oynamayacak sayın delta. Bu uyarım hepinize, herkes beni iyi dinlesin!" Profesör keskin sesiyle gösteri salonunda bulanan 15 öğrencinin her birine teker tekee gezdirdi gözlerini.

"Hayatta neler olacağını asla bilemeyiz. Evet belki Harry türünü saklayarak yanlış bir şey yaptı ama delta da bunu ifşa ederek en yanlışını yaptı. Bu seçtiğimiz bir şey değil, tamamıyla şansa bağlı. Omega olmak kötü bir şey değil. Ben türümü seviyorum ama insanların, sırf omegayım diye beni alt konumda görmelerini sevmiyorum. İnanın bana ne yaşatırsanız onu yaşarsınız. Hiçkimse, kimseden üstün değildir. Oturabilirsin Harry."

Harry gülümsedi ve dolu gözleriyle profesöre baktı. Draco ise o kadar sinirliydi ki yumruklarını sıktı. Harry, Cedric in yanına oturdu ve Cedric in kulağına fısıldadı. "Artık favori profesörüm bu." Cedric gülümsedi ve başını salladı.

"Şimdi gönüllü olmak isteyen kim var?" Olivia hızla elini kaldırdı. Olivia nın arkasında Mia elini kaldırmıştı.

"İkinizde gelin ve sırayla deneyin."

••••••••

Bir ders boyu süren etkinlikten Harry sevinçle çıkıp sınıfına gitmişti. Ron ve Hermione ye olanları anlatmıştı. Artık üçününde favori profesörü belliydi.

Öğle tenefüsüne kadar her şey güzel gitmişti....

Harry öğle tenefüsünde kantine inmek için Hermione ve Ron ile merdivende yürüyorken, Pansy ve Blaise nin müdür yardımcının odasının önünde beklediğini gördü. Kapıda duruyorlardı. İçeriden çıkan Draco ile kaşlarını çattı.

"Ne karıştırıyor olabilirler?" Harry sorusu ile Ron omuz silkti. "Bilmiyorum, Harry ama içimde kötü bir his var." Hermione nin konuşmasıyla Harry iki basamak daha indi. Draco, Harry i görmesiyle sırıtarak Harry in yanına geldi.

"Sana bir haberim var Potter. Hani seni savunan, omega profesör var ya. Yarın bir dilekçe yazmamla beraber bu okuldan gidicek." Blaise ve Pansy sırıtmıştı. Ron ve Hermione ise çok sinirliydi, sırf Harry i korudu diye profesörü işinden edicekti.

Harry ellerini, Draco nun göğüsüne koydu ve Draco yu ittirmeye başladı. Hermione ve Ron son anda Harry i tutmuştu. Ron Harry in sol kolundan tuturken, Hermione de Harry'in sağ kolundan tutup geri çekiyordu.

"Pislik herif! Profesörün sekiz yaşında bir kızı olduğunu bilmiyor musun?! Bu işe iddiyacı olduğunu da biliyorsun! Nasıl bunu yapabilirsin?! Sırf benim istediğimi yapmama izin verdi diye, türüm yüzünden beni küçümsemedi diye, işinden atılmasını nasıl isteyebilirsin?!"
Harry sinirle bağırıyordu, şuan kimse umrunda değildi. Kendisini suçluyordu.

"Bu kadar kızmana gerek yok Potter. Rolüne geri dön, profesörde işinden atılmasın. Bu kadar basit." Draco sırıtarak konuşunca, Harry daha da sinirlendiğini hissetti. Ron eğildi ve Harry in kulağına fısıldadı.

"Dostum sakin ol, kurdun birazdan feromon saklayacı kolyeyi kırıp feremonlarını yayıcak. Sakin ol biraz." Harry derin bir nefes aldı ve kollarını Hermione den ve Ron dan kurtardı. "Rolümü geri alırsam dilekçe yazmayacaksın değil mi?"

"Söz veriyorum Potter." Harry yumruklarını sıktı ve yutkundu. "Benimle ne derdin var lan senin? Olivia, Mia ve kulüpte olup daha sayamayacağım bir çok kişi, seninle çift olarak oynamak için can atıyor. Benim aksime."

Draco kıkırdadı. "Evet ilginç olanda bu zaten Potter. Sen diğer omegaların aksine istemiyorsun, beni görmeye tahammülün bile yok gibi hissediyorum-" Harry, Draco nun lafını böldü. "Hissedilecek bir şey yok Malfoy, seni görmeye tahammülüm yok benim."

"Bak kendi ağzın ile söyledin, seni ilgi çekici yapan bu. O yüzden bunu kullanarak sana, benim kim olduğumu anlatacağım." Diyip sırıtarak Harry in yanından geçti Draco.

Harry sinirle arkasından gidecekti ki Ron, Harry i tuttu. "Şerefsizsin sen! Karakter yoksunu!" Harry sinirle bağırıyor, Ron ve Hermione ise Harry'i sakinleştirmeye çalışıyordu.

•••••••••

My Vita (Drarry)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin