7. Bölüm

2.9K 279 69
                                    


Harry koşarak tiyatro salonuna girdi. Geç kalmıştı, içeri girdiğinde herkesin ona dönmesiyle derin bir nefes aldı ve öğretmeninden derse geç kaldığı için özür dileyip sahne merdivenlerinden çıkıp tahta zemine oturdu.

Okul kulüplerine yazılırsın ama bir bok olmazdı genellikle bu sefer yapacakları tutmuş gibiydi.
Harry tiyatro kulübündeydi, Hermione kitap okuma kulübünde Ron ise gezi kulübündeydi.

(Yazar Atatürkçülük düşünce kulübünde siyaset mi konuşcaz kulüpte ne olucak bilmiyorum KDKAKCKD)

"Harry."
Harry sol tarafına baktığında Cedric in ona gülümseyerek baktığını gördü. Harry de, Cedric e gülümsedi ikisi her zaman iyi anlaşıyordu. Cedric baskın bir alfaydı.

"Evet herkes tam mı?"
Öğretmen etrafına bakarak konuştu kulüpte az kişi vardı.

"Hayır Theo ve delta eksik."
Harry in kaşları çatılmıştı. İsmini yazarken Draco nun ismini bilim kulübünde gördüğüne emindi.

Kapının açılmasıyla gelen ikiliyi gördü delta her zamankisi gibi siyahlara bürünmüştü.
'Cenazeye gelmiş aptal.' Diye söylenmeden edemedi Harry.

"Delta ve Theo şöyle geçin lütfen."
Öğretmenlerin bile Draco ya karşı konuşması farklıydı ve Harry bundan nefret ediyordu.

Draco, Harry in tam karşısına oturdu Theo da Draco nun yanına oturdu. Harry göz devirdi ve Cedric ile konuşmaya devam etti.

"Evet. Şimdi sessizlik istiyorum. Geçen seneye karşı kişi sayımız fazla bu beni mutlu etti. Geçen sene iki defa gösteri yaptık sayımız az olduğu için bu sene bu sayı ile devam ederse dört veya beş gösterimiz olacak. Kulüplten çıkmak yasak arkadaşlar kurallara uymazsanız tutanak tutulur."

Harry ofladı. Draco nun yüzünü artık daha fazla görecekti.

"Birbirini tanımayanlar var ilk başta herkesin birbirini tanımasını istiyorum."
İlk konuşan taraf Theo olmuştu.

"Ben Theo 11. Sınıfım baskın alfayım başka bilinmesi gereken bir bilgi yok."
Öğretmen başıyla onayladı sıra Draco ya gelmişti.

"Draco. Draco Malfoy beni tanımayan yok bu okulda deltayım 11. Sınıfım."
İçerideki omega kızlar nefesini tutmuş bakarken Harry göz devirdi. Sıra Draco nun yanında ki beta olduğunu düşündüğü erkeğe geldi.

"Ben Albert 11. Sınıfım betayım rol yapmayı severim o yüzden bu kurstayım."
Albert koyu kahvrengi saçlı, ela gözlü, oturduğu yerden bile uzun boylu olduğu belli olan bir gençti. Yüzündeki çiller onu tatlı yapıyordu.

Albert ın yanında ki sarı saçlı, yeşil gözlü kıza geldi sıra kız gıcık mıydı değil miydi çözememişti Harry.

"Ben Olivia 10. Sınıfım omegayım. Benim de hakkımda bilinmesi gereken bunlar."
Fazlasıyla gıcık bulmuştu Harry kızı. Kız konuşurken iki de bir Draco ya bakıp, ona bakıp bakmadığını kontrol ediyordu.

Cedric ve Harry dışında herkes kendini tanıtmıştı. Sıra Cedric e gelmişti.

"Ben Cedric baskın alfayım 11. Sınıfım. Spor yapmayı da severim ama o kulüp dolduğu için buraya geldim."
Sıra Harry e geldiğinde Harry öğretmene gülümsedi, Snape dışında bütün öğretmenlere saygılıydı.

"Ben Harry 10. Sınıfım tiyatro olmaz diye ismimi buraya yazmıştım ama oluyormuş."
Bazı kişiler kıkırdamış ve öğretmende gülmüştü.

"O zaman ilk seninle prova yapalım Harry."

Harry kesinlikle bunu beklemiyordu.

•••••••

Yarın yazarın biyoloji sınavı olmasına rağmen yazar Wattpad de ve chai de göt gezdirmesine rağmen yazarın rahatlık.

Yarın yazarın biyoloji sınavı olmasına rağmen yazar Wattpad de ve chai de göt gezdirmesine rağmen yazarın rahatlık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Evet hocam evet çok çalıştım aynen

Evet hocam evet çok çalıştım aynen

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
My Vita (Drarry)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin