6. Bölüm

2.9K 330 86
                                    


Harry, Draco nun onu görmemesi umuduyla bahçe kapısına yürümeye başladı, tabi arkasından gelen seslerle bunun sadece bir hayal olarak kalacağını anladı.

"Uyuyan güzel uyanmış Draco."
Blaise nin gıcık sesiyle, Harry gözlerini kapatıp derin bir nefes çekti ve verdi.

"İşine bak Zabini, uğraşma benimle!"
Harry sinirle kafasını Blaise ye çevirmişti. Pansy gülerek kolunu Blaise nin omzuna attı. Draco da Pansy in yanındaydı.

"Oov, hadi ama Blaise, uğraşma Potter ile, kantinin önünde bayılacak kadar yorgun."
Harry yumruklarını sıktı, bayıldığını biliyordu ama onların önünde bayılmış olması zoruna gitmişti.

"Haklısın Pansy, delta onu kucağında taşırken bile uyanmadıysa fazlasıyla yorgundur."
Harry in gözleri şokla büyüdü. Harry in yeşil gözleri, Draco ya gitti. Draco sırıtıyordu.

"Ne?"
Harry kulaklarına kadar kızardığını hissetti. 'Hay sikeyim!'

"Beni taşı diyen yoktu! Senin yardımına ihtiyacım yok delta! Sakın bir daha bana yardım etmeye kalkma!"
Harry sinirle, Draco ya bağırdı ve hızlı adımlarla okulun, bahçe kapısından çıktı.

Draco ise Harry in arkasından izlemişti. Harry çıkınca Draco kendini tutamayıp kahkaha atmaya başladı. Blaise ve Pansy de ona katılmıştı.

"Yüzü kıpkırmızı oldu, bu kadar utanacağını tahmin bile etmemiştim."
Pansy, gülmesini zar zor durdurarak konuşmuştu. Blaise de başını salladı.

"Potter, erkek omegalardan bile daha güzel, nasıl beta olur aklım almıyor."
Blaise nin bu sözleri, Draco nun aklına, revirde Harry in boynunda gördüğü koku hapsedici kolye gelmişti.

"Draco vitan Harry kadar inatçı olursa ne yapacaksın?"
Pansy sırıtarak konuşunca Draco düşündü ve titredi.

"Bu inatçılığın yarısı kadar bile inatçı olursa işimiz çok zor ama vitamın, deltasına, bana bağlı olacağını ve benim sözümden çıkmayacağını düşünüyorum."

"Umarım Potter kadar inatçı birisi çıkar ve ben senle çok dalga geçerim."
Pansy sırıtarak konuşunca Draco göz devirmişti.

"Boş konuşma Pansy."

"Tamam delta~"

•••••••••

"Harry, fotoğrafını çekmişler okulda yayılmış!"
Hermione, Ron ve Harry görüntülü konuşuyordu. Ron cipsini yiyor, Hermione panikle konuşuyor, Harry kafasını ellerinin arasına almış saç diplerini, parmaklarıyla işgence etmek ister gibi sıkıyordu.

"Dostum ne yapacaksın?"
Harry derin bir iç çekti.

"Şu fotoğrafı çeken kişiyi bulacağım ve o fotoğrafı sildireceğim."

"Silmezse ne yapacaksın."

"O zaman şantaj yapacağım Ron. Hermione hesabın sahibini biraz araştırır mısın?"
Hermione başını salladı.

"Umarım şantaja gerek kalmaz. Şahsen deltayla dedikodum çıksın istemiyorum."

"Delta değil, deltam demen gerekiyor Harry. Sen istesen de, istemesen de sen vitasın ona aitsin."
Ron konuşunca Harry iç çekti zaten bunları biliyordu.

"Biliyorum zaten Ron ama o delta çok gıcık! Evet bir alfa bulabilirim güçsüz düşmem-"

"Bu bencillik olmaz mı Harry?"
Hermione nin sorusuyla Harry ofladı.

"Eğer mecburi olarak onla olursam kendime bencillik etmez miyim?"
Hermione ağzını açtı ama geri kapattı. Harry haklıydı.

"Evet ama yine de ilk kızgınlığında delta nın yanında olmak zorundasın, yoksa güçten düşen sen olursun."

"Ama o zaman beni işaretler! Ve o daha fazla güç kazanırken ben deltaya karşı daha güçsüz düşerim!"
Evet bu doğruydu. Vita ilk kızgınlığında delta ile birlikte olması gerekirdi, eğer olmazsa çok güçsüz düşerdi. Vita nın ilk kızgınlığında, delta eğer vitayı işaretlemezse, Vita başka bir alfayla birlikte olabilirdi.

Ama eğer işaretlerse delta daha fazla güç kazanırdı, Vita nın gücünden eksilme olmazdı ama deltadan güçsüz durumuna düşme ihtimali vardı. Harry, Draco dan güçsüz olacağını düşündüğümde sinirleniyordu. Harry in kurdu da, Harry kadar inatçı ve agresifti, kurtta bu durumdan pek memnun olmazdı.

My Vita (Drarry)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin