4. Bölüm

2.9K 324 50
                                    


Harry kafasını zar zor kolundan kaldırdı. Dün yağan yağmurdan fazlasıyla etkilenmiş olmalıydı ki hasta olmuştu, kızışma dönemine de az kalmıştı.

"Harry eve git, kafanı kaldıramıyorsun bile!"
Hermione korkuyla konuştu, Harry in durumu iyi değildi. Harry başını salladı, ders başlamadan sınıftan çıkarsa iyi olurdu. Çantasını aldı ve sıradan kalktı. Hermione ve Ron beraber oturuyordu Harry ise onların arkasında oturuyordu.

Sınıftaki kimseye bir şey söylemeden sınıftan çıktı, Harry dengesini torparlayamıyor zar zor yürüyordu arada bir duvara çarpıyordu, gözleri kararıyordu. Harry bir süre sonra omzundaki çantayı bile taşıyamayacak hale gelmişti. Merdivenlerden zar zor indi ve alt kata indi.

Draco nun ise beden dersi vardı, öğretmen boş bırakınca kantinde oturuyordu, altında siyah eşofmanı üzerinde de siyah bol uzun kollu bir tişört vardı. Harry i merdivenlerden inerken görmüş ve dikkati onu kesilmişti, zar zor yürüyordu.

"Dray ne oldu?"
Pansy de, Draco nun baktığı yere baktı. Blaise, Theo, Pansy ve Draco Harry e bakıyorlardı.

"Ona ne oluyor böyle?"
Theo nun endişeli sorusu ile Blaise omuz silkti.

"Belki sadece ilgi çekmeye çalışıyordur."

"Potter mı? Asla. İnsanların ona ilgiyle bakmasını isteyen bir tip değil."
Draco, Blaise ye bakıp söylemişti. Sonra gözlerini Harry e çevirdi. Harry omzundaki çantayı, parmaklarının arasına almak isterken yere yığıldı.

"Hassiktir!"
Draco hızla ayağa kalktı ve Harry in yanına koştu. Harry in yanına gelip iki dizinin üzerine çöktü, elini Harry in boynuna koydu.

"Yanıyor! Ateşi çok yüksek."
Blaise, Theo ve Pansy arkadan koşmuşlardı. Draco elini Harry in anına koydu.

"Revire götürelim."
Draco bir elini Harry in beline diğer elini de dizlerinin altına koyup kucağına aldı. Blaise de Harry in çantasını aldı.

"Vay. Bir betaya göre fazlasıyla zayıf."
Demişti Draco. Draco rahat bir şekilde merdivenlerden çıktı. Revir odasına geldiklerinde Harry i yatağa yatırdı Draco, Blaise de Harry in çantasını sandalyenin üzerine koydu.

"Görevli kadın nerde?"

"Gelir şimdi Draco. Biz gidelim."
Draco, Pansy e baktı sonrada Harry e baktı.

"Hayır siz gidin ben kadını bekleyeceğim."
Theo, Pansy ve Blaise fazlasıyla şaşkındılar. Draco ile Harry in arası her zaman kötüydü. Draco nun neden Harry in başında beklemek istediğini anlayamıyorlardı ama ses çıkarmadılar nasıl olsa Draco bir deltaydı.

Pansy alfaydı, Blaise de alfa, Theo ise baskın alfaydı. Draco tür seçerdi. Genellikle alfa ve baskın alfaları yanında tutardı, güçsüz insanları yanında tutmazdı omegalar ve betalar onun için güçsüzdü. Draco vitasının bile güçsüz olacağını düşünüyordu.

Pansy, Blaise ve Theo gittiğinde, Draco başka bir sandalye çekip oturdu. Harry i incelemeye başladı. Uyurken sakin görünüyordu ama uyanık olduğu zamanlar... Draco, Harry i incelerken bir şey farketti.

Harry in boynundan feromon hapsedici kolye vardı.

My Vita (Drarry)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin