Bir hafta geçmişti. Harry'in tiyatroda eşi Cedric olmuştu. Draco ise hala vitasını arıyordu çıldırmak üzereydi. Harry yanlış olduğunu hissediyordu. Üç hafta sonra oyunu sergileyeceklerdi ve son sahne de Cedric ile Harry in dudaklarının birbirine değmesi gerekiyordu, Harry bunun yanlış olduğunu hissediyordu çünkü yanlıştı.Harry uzunca ofladı. Hermione, Harry in sırtını okşadı. "Ne yapacağım ben?" Harry iç çekerek konuştu. Ron, Harry e gülümsedi. "Harry bak kurdun huzursuz. Sende öylesin. Bence Malfoy a gerçekleri anlatmalısın." Harry hızla başını olumsuz anlamda salladı. "Hayır! Olmaz!"
Hermione iç çekti. "Deltanın sana yapacaklarından mı korkuyorsun?" Harry yutkundu. "Ha- hayır! Ondan değil!" Sinirle itiraz etti Harry ama aslında korkuyordu. İşaretlendikten sonra Draco nun onu terk etmesinden korkuyordu. Draco, Harry den güç alabilecekti, bunun sayesinde Harry güçten düşerdi.
"En fazla 10 daha yaşar sonra ölür Harry." Ron konuşunca Harry kaşlarını çattı. "Adam olana çok bile." Hermione, Harry in kafasına vurunca Harry acıyla kafasını okşadı. "Bu acıttı!" Hermione de çatık kaslarıyla Harry e baktı. "İstesende istemesende sen binyılda bir gelen vitasın! O da öyle! Aynı döneme denk düşmeniz bile mucize Harry!"
"Bu beni ilgilendirmez! Maalesef türümüzü seçemiyoruz! Eğer delta ortaya çıkar ve eşleşmeye çalışırsa ben ne yapacağım? Konu Draco değil! Konu içinde kurdu deltası! Delta sahip olmaya çalışır ve başarırsa? Ben ona bağlanmak zorunda kalırım!" Harry düşünceliydi, korkuyordu. Draco fiziksel olarak Harry den her açıdan güçlüydü. Vücudu daya yapılıydı, uzun boyluydu ve delta olmasının getirdiği özelliklerle güçlüydü.
"Ne yani Cedric'i öpecek misin? Bir gün gerçek ortaya çıktığında delta Cedric'i öldürebilir, biliyorsun değil mi? Tiyatro kulübünden çıkmak istesen bile çıkamazsın. Harry herkes seni basit bir omega olarak bildiği için notlarını düşürürler, Malfoy için yani delta için durumlar böyle olmaz! Çünkü herkes Malfoy'un delta olduğunu biliyor. Ama kimse senin vita olduğunu bilmiyor."
"Hermione yeter bu kadar. Ben kafamı dinlemek istiyorum." Harry oturduğu sıradan kalktı ve sadece Hermione ile Ron un olduğu sınıfın kapısını açıp, sınıftan çıktı.
Neredeyse bütün okul vitanın bu okulda olduğunu öğrenmiş ve dedikodular yayılmaya başlamıştı. Bazı öğrenciler Draco nun yanına gidip onun vitası olduğunu söylüyordu. Draco'nun kurdu ortaya çıkıp omega birini boğduğunda bu yöntemden vazgeçmişlerdi.
Harry birinin ona sert bir şekilde çarpmasıyla geriye doğru iki adım attı. "Önüne baksana-" Draco yu görmesiyle göz devirdi. "Önüne bakmayan ben değil, sensin Potter." Harry şuan tartışmak istemediği için sadece ters ters baktı Draco ya. "Seninle uğraşmayacağım."
Harry, Draco nun yanından geçecekken Draco, Harry in kolunu sert bir şekilde tuttu. "Potter, söylesene sen, benim vitamı tanıyor musun?" Harry'in gözleri şok içinde büyüdü.
"Ne alaka? Nerden çıktı, şimdi bu?" Harry şaşkınlığını belli etmemeye çalışarak konuştu. Draco tek kaşını kaldırdı. "Okulun başından beri sana bir şey yaptığımda vitamı öne sürüyor ve beni sinirlendiriyorsun. Vitamı tanıyorsun değil mi?" Harry kolunu çekmeye çalıştı ama Draco nun tutuşu sertti.
"Nerden tanıyacağım lan ben senin vitanı? Bu okulda olduğunu bile dedikodular sayesinde öğrendim."
Draco, Harry i kendine çekti. Harry in kolunu hâlâ bırakmıyordu. "Bana doğruyu söyle Potter! Yoksa inan bana seni pişman ederim!"Harry meydan okuyan bir ifadeyle tek kaşını kaldırdı ve ukalaca sırıttı. Draco nun kolundaki tutuşu sertti ve canını acıtıyordu ama sürat ifadesini bozmadı. "Nasıl pişman edeceksin çok merak ettim. Sen vitasını işaretleyemeyen beceriksiz bir delta değil misin-"
Draco, Harry'i sert bir şekilde duvara çarptı ve sağ elini Harry in boğazına koydu. Parmakları Harry in boğazını sardı ama Harry'i boğmadı. Harry titremeye başlamıştı. "Ağzından çıkan laflara dikkat etmeyi öğreneceksin! Yerini bileceksin omega." Draco nun tutuşu sıkılaştığı anda Harry ellerini Draco nun boğazını tutan bileğine sardı. Bıraktırmaya çalıştı ama hiçbir işe yaramadı.
Harry nefes almakta zorluk çekmeye başladığı anda Draco elini çekti. Harry iki dizinin üstüne çöktü ve reflex olarak ellerini boğazına götürüp öksürdü. Draco ise arkasını döndü ve hızla uzaklaşmaya başladı. Harry nefret dolu gözleriyle Draco ya baktı.
"Orospu çocuğu!" Diye sinirle fısıldadı. Arkasındaki duvara sinirle vurdu. Kesinlikle o sahnede Cedric'i öpecekti. Draco'nun bu tavrından sonra pişmanlık hissetmeyecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Vita (Drarry)
FanfictionDraco okulun en popüler çocuklarından birisiydi. Yakışıklıydı, çekiciydi, zeki bir gençti ama bunun yanı sıra onu popüler yapan başka bir şey daha vardı. Draco deltaydı. Yüzyılda bir gelen delta. Harry, Draco dan nefret ederdi, ikisinin sürekli kavg...