5. Bölüm

2.9K 328 37
                                    


Harry gözlerini açtı, gözüne çarpan beyaz ışıkla geri kapattı. Işığa alışınca gözlerini yeniden açtı. Yatakta doğruldu ve etrafına baktı. Kimse yoktu. Revire nasıl geldiğini sorguladı.

"Bayılmamış olayım lütfen bayılmamış olayım!"
Harry dizlerini kendine çekip ellerini anına yanaklarına koydu. Kafasını dizlerine yasladı.

"Umarım Ron ya da Cedric getirmiştir, başka birine ihtimal vermek istemiyorum! Lanet olsun!"
Harry etrafına yeniden baktı, çantası sandalyenin üzerindeydi. Ayağa kalktı, hâlâ başı dönüyordu. Çantasını aldı ve hızlı adımlarla revirden çıktı.

Çantasının on gözünü açtı ve içinden telefonunu çıkarıp saat e baktı. Saat daha 12:03 tü. Okulun daha bitmesine vardı. Eli boynuna gitti, feromon hapsedici kolyeyi tuttup tişörtünün içine soktu. Merdivenlerden hızla iniyordu. Okulun normal kapısından çıktı, okullarında iki tane kapı vardı bir dış kapı, birde okulun içine giren kapı.

Bahçeye çıkmasıyla derin bir iç çekti. 11/B nin dersi bedendi. 11/B Draco Malfoy'un sınıfıydı. Harry, Draco dan bir yaş küçüktü, onların düşmanlıkları çok garip bir şekilde başlamıştı.

"Bilirsiniz lise de üst sınıfa geçen ergenler kendilerinden küçüklere zorbalık yapmaya bayılırlar. Bu durum aslında her yaşta vardır ama lise de bu durum fazla ileride gidebilir. Bu zorbalığı genellikle 9'u bitirip 10. Sınıfa geçenler yapar. Sanki hiç 9 olmamış gibi yaparlar bu zorbalığı. Bazılarına sorsak eğleniyoruz derler, peki ya zorbalık yaptıkları çocuğun cevabı nedir sizce?"

Flasback

"Hadi ama Draco bırak artık şunu!"
Blaise gülerek söylemişti. Draco ise sırıtarak önündeki kendisinden bir yaş küçük alfa çocuğa bakıyordu. Çocuk ise sinirden titriyordu, Draco üst sınıftandı, ek olarak deltaydı ne diyebilirdi ki?

"Ne o ağlayacak mısın? Alfacığa bak sen! Gördün mü Theo ağlayacak!"
Theo arkada kahkaha atıyordu. Alfa çocuk başını öne eğdi, alt dudağını ısırdı, zilin bir an önce çalması için tanrıya yalvardı.

Zil çalmadı ama onu kurtaracak birisi geldi oraya.

"Kaldırsana başını."
Bir anda gelen sese döndü alfa çocuk. Draco ve grubu da dönmüştü o sesin sahibine.

Draco karşısında gördüğü çocuk ile nefesi kesilmiş gibiydi. Kurdu bu çocuğu tatlı bulmuştu. Çocuk yeşil gözlü, siyah dağınık saçları vardı. Saçları dağınık olmasına rağmen yumuşak olduğuna emindi Draco.

"Sana diyorum alfa duymuyor musun? Kaldır başını, delta olabilir kimseye karşı ezik durma."
Draco istemsizce sinir oldu. Herkes sesini kesmiş onları izliyordu.

Yeşil gözlü çocuk derin bir iç çekti ve alfa çocuğun önünde durdu. Kafasını hafif bir şekilde kaldırdı ve Draco ya baktı.

"Delta olman insanlara zorbalık yapma yetkisi vermiyor, sıkıntılı mısın? Durduk yere senden alt bir sınıfa bulaşacak kadar aşağılık mısın delta?"
Ölüm sessizliği devam etti. Çocuk şaşkındı, Draco da şaşkındı. Ortam fazlasıyla gergindi. Draco kahkaha attı.

"Sen yeni geçtin bu liseye galiba. 10. Sınıflardan hiç mi duymadın benim kim olduğumu, 9. Sınıflar bile biliyor resmen."
Harry göz devirdi. Karşısındaki adam yürüyen egoydu bunu anlamıştı.

"Hayır yaşıtlarım arasında bilinmiyorsun, diğer 9'ları bilmem ama ben seni tanımak istemiyorum."
Draco karşısındaki çocuğun 9. Sınıf olmasına daha fazla şaşırmıştı.

"Evet sen ya kaçıksın ya da aptal. Bir deltayla böyle konuşacak kadar aptal olmalısın. Neyse okula yeni geldiğin için sana fazla bir şey söylemeyeceğim ama bu bir daha olmasın, iyiliğin için söylüyorum."
Draco nun sesi sonlara doğru kalınlaşmıştı. Draco sırtını yeşil gözlü oğlana çevirdi ve yürümeye başladı. O anda arkadan bir ses geldi.

"Vita kölem ol dese kölesi olmak zorunda kalacak birisi için bunlar büyük sözler delta."

My Vita (Drarry)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin