Bölümde azcık ufacıcık smut vardır ama igrenebileceğiniz şeyler olabilir.__________________________________________________________________
_________Harry yutkundu. Vücudu, özelikle de bacakları titremeye başladı. Draco feromon kokusunu yaymaya başladı, koku öyle ağırdı ki Harry feromon kokusunun altında ezildiğini hissetti.
Draco eğildi ve dilini Harry in göğüs ucuna değdirdi. Draco nun sıcak dili Harry in göğüs ucuna deydiği anda Harry nefesinin kesildiğini hisetti. Draco'nun bir eli Harry in diğer göğüs ucuna giderken diğer eli ise Harry in eşofamanına doğru gitti.
Draco, Harry in eşofmanın üzerinden Harry in penisini okşayınca Harry yüksek bir sesle inleyip kafasını istemsizce geriye doğru ittirdi. Soğuk masa Harry i ürpertmişti. Draco, Harry in göğüs ucunu ağzına alıp emmeye başladı. O kadar sert emiyordu ki Harry acıyla kıvrandı.
"Ma- Malfoy." Draco kafasını kaldırıp Harry e baktı. Gözleri kırmızıydı. Kurdu ortaya çıkmıştı. Draco, Harry in kulağına doğru eğildi. Eli Harry in eşofmanından içeri girdi ve Harry in penisini kavrayınca Harry yüksek bir sesle inledi, ellerini Draco nun omuzlarına koydu istemsizce kendini Draco ya doğru ittirdi.
"Malfoy yerine altımda deltam ya da Draco diye inlemeni tercih ederim Harry." Draco, Harry in kulağına üfledi. Kafasını kaldırıp Harry e yaklaştı yüzlerinin arasında santimler vardı. Harry in penisini okşamaya başlayınca Harry çığlık atmak istedi. Draco bazen duruyor sırıtarak Harry e bakıp parmaklarını Harry in testislerine sürtüyordu.
"D- Draco ya- yapma şunu!" Harry cümlesini zar zor toparladı. Draco nun altında titriyordu. Elleri zar zor tutuyordu. Draco dudaklarını Harry in dudaklarına yaklaştırdı. Harry, Draco ya baktığı sıra da, Draco sert bir şekilde Harry in penisini okşayınca Harry in ağzı aralandı. Draco da bundan faydalanarak dudaklarını Harry in dudaklarıyla birleştirdi.
Draco, Harry in alt dudağını emerken bununla yetinmedi dilini içeri doğru ittirdi. Harry in diline doladı, Harry in penisini okşamaya devam ederken Harry zorlanmaya başlıyordu. Draco parmaklarını Harry in testislerine sürtüyor, Harry in testislerini sıkıyordu. Harry boşalmamak için kendini sıkıyordu ama dayanacak gibi değildi.
Harry nefessiz kalınca Draco nun omuzlarında olan ellerini Draco nun tenine batırdı. Draco nun kıyafetlerine dolamıştı parmaklarını onları sıkıyordu. Draco dudaklarını, Harry in dudaklarında ayırdı. Harry in ağzının kenarından akan salyayı yaladı. Harry in boynuna doğru indi sıcak dilini Harry in omuzlarına Kadar sürttü. Draco Harry in gömleğini hızla açtı. İki tane düğme kopmuştu. Sağ eli Harry in boynuna gitti ve hafifçe sıkıp Harry i iyice masaya yasladı. Diğer eli Harry in penisindeydi. Dalga geçer gibi Harry in penisini okşarken bir anda duruyordu Harry kafayı yiyeceğibi hissediyordu.
Harry destek almak istercesine Draco nun tişörtünü sıkıyordu parmakları her an kayıp gidebilirdi. Draco Harry in boynunu öpmeye başladı. Boynunu öpüyordu sıcak. Boynunu öpmeyi bırakınca emdi. Harry in teni o kadar hassastı ki izleri hemen belli olmuştu.
Harry, en sonunda dayanamadı ve Draco nun eline boşalınca Draco nun dudakları alayla kıvrıldı. Draco, elini Harry in eşofmanı'nın içinde çıkardı. Kırmızı gözlerini Harry in yeşil gözlerine dikti. Draco, Harry in spremiyle boyanmış lan elini ağzına götürüp yaladı. Harry in gözleri şok içinde büyüdü. Draco ise hala sırıtıyordu.
Draco, Harry'e doğru eğildi. "Bir kez soracağım seni işaretlememi istiyor musun?" Harry yutkundu. Bunun için erken miydi? Emin değildi. Draco rahatlatmak istercesine konuştu. "Harry istemiyorsan, sorun değil zamanımız çok güzelim." Harry yutkundu ve başını salladı.
Draco doğruldu. Harry in elleri hâlâ Draco nun omzundaydı. Draco, sırıtarak elini Harry in beline koyup doğrulmasını sağladı. Harry in bacakları, Harry'e isyan eder gibi titriyordu. Harry in yüzü kızarmıştı, garip bir şekilde şuan Draco ya bakamıyor çünkü utanıyordu. Draco sırıtıp elini Harry in çenesine koydu. Bir eli Harry in belinde, diğer eli de Harry in çenesindeydi. Draco, Harry in kafasını kaldırdı ve kendisine bakmasını sağladı.
"Ne o beğenmedin mi?" Harry in yüzü daha fazla kızarırken Harry öfkeyle Draco nun yüzünü başka bir tarafa çevirmeye çalıştı. "Sen, sen çok arsızsın! Çok terbiyesizsin!" Draco kahkaha attı. "Az önce elime boşalan kişi mi benim terbiyesiz olduğumu söylüyor?"
Harry, Draco yu itmeye çalıştı. Bacakları titriyordu, Draco, Harry i belinden tutmasa Harry düşeceğini biliyordu ama inatçıydı. "Sus sen! İstisnalar kaideyi bozmaz!" Draco daha fazla kahkaha atmaya başladı.
"Çok komik! Gülmesene Malfoy!" Harry in yüzü utançtan kızarmıştı. Draco nun kafasını ittiriyordu çünkü ona bakmasını istemiyordu. Draco, Harry i masaya doğru yasladı ve geri çekildi.
"Tamam, tamam hemen öfkeleniyorsun zaten Potter." Harry yutkundu ve kafasını çevirdi. Draco, Harry in boynunu öptü. Harry yanıyor gibi hissediyordu. Draco nun öptüğü dokunduğu her yer sıcaktı, yanıyor gibiydi.
Draco sırıttı. "Her neyse Potter. Bu gün burda seninle kalacağım. Şimdi tuvalet nerde ellerimi yıkayacağım." Harry cümlesini zar zor toparladı. "Koridorun sonunda sağda."
Draco başını salladı. Ama Harry emindi Draco sadece elini yıkamayacaktı. Nasıl olsa pantolonunda ki şişlik görülmemesi ya da hissedilmemesi imkansız olan bir şeydi. Belli ki Draco nun işi biraz uzundu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Vita (Drarry)
FanfictionDraco okulun en popüler çocuklarından birisiydi. Yakışıklıydı, çekiciydi, zeki bir gençti ama bunun yanı sıra onu popüler yapan başka bir şey daha vardı. Draco deltaydı. Yüzyılda bir gelen delta. Harry, Draco dan nefret ederdi, ikisinin sürekli kavg...