21
Araba durduğunda gözlerim önümüzdeki binada oyalandı, siyaha boyanmış duvarlarda bazı yerlerinde afişler asılıydı önündeki iki koruma duran binaya baktım.
"Emin misin Elena?" Dedi Sanrı bana dönerken, gözlerim ona döndü."hiç olmadığım kadar."Dediğimde gözleri gözlerimde keşfe çıktı, aynı anda gözlerimizle işaret verdiğinde arabanın kapısını aynı anda açıp arabadan çıktık. Siyah binanın kapısına yürüdüğümizde iki koruma göz ucuyla bize bakıp geri önüne dönmüştü, içeriye adım attığımız anda bastıran yüksek ses ve ucuz alkol ,sigara kokusu sanrım özlemediğim tek üçlüydü. Mekanın içine girdiğimizde Sanrı'nın elinin bellimi kavradığını hissetim sıkı tutuşu beni kendine daha fazla çektiğinde gözlerim ona döndü.
Benim aksime etrafını tarayan Sanrı avını arıyor gibiydi, kendimi toparlayıp gözlerimi localarda gezdirdiğimde tahmin ettiğim gibi tam da oradaydı. Belimdeki eline dokunduğumda bakışları bana döndü, gözlerimle ileriyi işaret ettiğimde ne dediğimi anlamıştı. Kafasını salladığında beni çekerek yürütmeye başladı kaşlarım çatıldığında ona anlamayarak baktım. Barın önüne geldiğimizde beni yanındaki tabureye oturtu.
"Ne yapıyorsun."
"İçki sipariş edicem ne içersin?" Dedi gözleri içki şişelerinde gezerken, anlamayarak ona baktım tekrar locaya döndüğümde hala orada olduklarını gördüm kadının Erkan'la.
" gidecekler Sanrı?"Dedim Erkan'ı izlerken. Erkan tam buraya döneceği anda çenemde bir el hissetim, yüzü yüzümün dibine geldiğinde gözlerimin tam içine bakıyordu.
" zaten gitmelerini bekliyoruz Elena." Dedi bana biraz daha yaklaşırken, karnıma kramplar girerken yutkunmamak için kendimi zor tutum.
"Ne?" Dedim analmayarak ,sesim fısıltı gibi çıkmıştı yüksek sesten dolayı duymadığını bile emindim.
"Yukarıda odalar var, birazdan kalkacaklar onu bekliyoruz." Dedi gözleri bir kaç saniyeliğine dudaklarıma değdi , Dudaklarımı yalama isteğiyle dolup taştım.
" ya giderlerse."
"Güven bana." Dedi yüzü yakınımdayken gözleri başka yere değdi ardından benden uzaklaştığını nefes aldığımı hissetim. Barmen önümüze içki koyarken Sanrı'ı birini uzatı bana, hiç beklemeden az olan sıvıyı kafaya diktiğimde kaşları havaya kalktı. Elimi tutup bardağı aldı.
" Sakin."diye uyardı beni. Aklıma Tuğba'nın görüntüsü geldikçe bütün hücrelerim sinirle kıvranıyordu, kendi başıma gelenleri bile atlatmıştım bunların hepsini bir şekilde gecerdim ama Tuğba'nın yaşadığı... sanrım bunu asla atlatamazdım. Gözlerimin içi yanarken Sanrı'nın kaşları çatıldı.
" bir tane daha." Sanrı beni ikiletmedi bir tane daha istediğinde gözleri tekrar bana döndü. "Neden bu adam?" Dedi kasılmış bir çenesiyle, çene kemiği kendini sıktığı için daha fazla belirgindi.
Cevap vermedim onun yerine viskiyi gelmesini bekledim geldikten sonra bu sefer yarısından fazlası dolu olan bardaktan yudumlar almaya başladım, arada gözlerim Erkan piçine dönüyor ardından bardağıma dönüyordum. Sanrı ise sesizdi bakışları benim üzerimdeydi barı tutan parmak boğumları beyazlaşmıştı .
" sevgilin mi?" Dedi bir anda bardak elimde donarken ciddi mi diye yüzüne bakma ihtiyacı hissetim, yüzü yakınımdayken bu yaptığım şeyden pişman olmam uzun sürmedi.
"Aldatıyor seni ondan mı istedin bunu, ondan mı ağlıyorsun geldiğinden beri?"
"Ben dünden beri ağlıyorum Sanrı, hatta seni gördüğüm günden beri." Dedim sözlerim dursaksamasına neden oldu gözlerini gözlerimden çekip bardağından büyük bir yudum aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ikizler
General FictionElena Yıllar sonra varlığından haberi dahi olmadığı tek yumurta ikizi sanılıp kaçırılır, onun yerine zorla geçirilir. ☆ "Boğulmana izin vermem Elena." " beni boğan sen olursan" "Ölmekten korkuyor musun." " herkes korkar." "Sen korkmuyorsun am...