28

149 13 4
                                    

28

Kirpiklerim yavaş yavaş aralandığında krem rengindeki  duvarla karşılaştm, normalde beyaz olan duvarları hangi ara krem olduğunu anlamaya çalışırken bütün anılar bir bir gözlerimin önünden geçti, hızlıca yerimden kalktığımda ayaklarım koltukta sarktı.

"İhtiyar çıldırtma beni!?" Yüksek bağırış sesiyle irkilip arkamı döndüğümde Afra'nın sesi olduğunu anladım, kalbim küt küt atarken titreyen ellerim boğazıma sarıldı.

" beceriksizsin?" Dedi bir adamın sesi kulaklarıma gelirken, bir şeyin çarpma sesi geldi hemen ardından.

"Elime oyuncak  tutuşturmakla yerine silah tutuşturduğun için olabilir mi?"

" eline oyuncak da versem sen yine  ona dönersin Afra." Dedi adam, ayağa kalktığımda yavaş yavaş  sesleri takip ettim.

"Bilemezsin." Dedi Afra'nın keskin sesi.

"Sen hatalısın Afra, öyle bir aileden sonra gerçekten de normal bir hayat sürderebileceğine inancın var mıydı ?" Adamın sesinden sonra Afra'nın sesi kesildi. Kaşlarım çatılırken  anlamadım, Afra'nın anne baba dediği kişiler kimdi bizim gerçekten de anne babamız kimdi. Nasıl ayrılmıştık bütün sorular bir olup başımı ağrıtı.

"Deneyebilirdim."

"Ne sen ne Elena eninde sonunda hata verecektiniz, sen daha erken verdin ama Elena için bir umut vardı."  Adam kimdi bilmiyorum ama benim hakkımda çok şey bildiğini anlamam uzun sürmedi.

" benim yüzümden kayboldu." Afra'nın  sesiz sesini zar zor duyduğumda kapının önünde durdum.

" sen olmasaydın da eninde sonunda hata verecekti ikimiz de biliyoruz." Dedi adam bu sefer merhametli sesiyle Afra'ya destek olurken.

" ne yapacağım ben?" Dedi Afra.

" öldürüp kurtulabilirsiniz diğer herkese yaptığın gibi." Adamım sesiyle geriye doğru bir adım attım merakla Afra'nın sesini beklerken gülüşünü duydum.

"İkizimi öldürmeyeceğim bunak ihtiyar!"

" ama o seni öldürülmen için seni bulmaya çalıştı?" Dedi adam, gözlerim  kapıya dalıp gittiğinde gerçekten bunu yaptığımı bilmek   tuhaf bir iç güdüyle canımı sıktı.

" ne yapmamı istiyorsun tek bir kurşunla kurtulmamı mı?!" Dedi basit bir şekilde, onun için gerçekten de bu kadar kolay olur muydu?

" hayır." Dedi adam kesin bir dile

"O zaman?"

"seni öldürmek isteyen  ikizinle ne yapacaksın merak ediyorum." Dediğinde aslında en çok bende bunu merak ettiğimi anladım ,benden ne istiyordu?

" bilemem sen söyle hayatımı bir kukla gösterisi gibi oynatan sensin ihtiyar." Dediğinde kaşlarım çatıldı, ihtiyar dediği adam kimdi ve onun hayatında nasıl bir yere sahipti merak ettim.

" ben senin büyümeni sağladım." Dedi ihtiyar dediği adam ,Afra'nın alaylı gülüşünü duydum.

"Katil yaparak." Dedi ardından bıçağın tahtaya vuruş sesleri doldurdu kulağımı.

"Yöntemlerimi bende affetmiyorum ama ikimiz de biliyoruz ki böyle birisi olmasaydın şimdi kadar ölmüştün Afra."   Dediğinde Afra hakkında merakım het geçen saniye artıyordu .

"Belki de en iyisi bu olurdu?"

"İntihar etmek mi istiyorsun?" Dedi adam alayla ardından durup tekrar konuştu "yine? "Dediğinde donup kaldım.

"Sanrı, Elena'yı arıyor." Dedi birden konuyu değiştirirken, kulağımı biraz daha kapıya yaklaştırıp dikkat kesildim.

İsmini duymak bile kalbimin hızlı atmasını sağlamıştı.

ikizler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin