27

272 34 0
                                    

Eve geldiğimde Jaeyun'u arka koltuktan uyuduğu için kucağıma aldım.

Cebimden evimin anahtarlarını çıkardım, kapıyı açtım ve içeri girdim.

Odaya gittim ve Jae'yi yatağa yatırıp üstünü örttüm. Eğilip saçlarını öptükten sonra kalktım ve duşa girdim.

Duştayken kapı çaldı.

"Heeseung."

"Efendim?"

"Geliyim mi?"

"Gel sevgilim." Kapıyı açtı ve uykulu gözleriyle paytak paytak yürüyerek yanıma geldi.

Kollarını iki yana açtı ve kolları açık bir şekilde yanıma gelip sarıldı.

Sarılmasına karşılık verdim. "Niye uyandın?"

"Seni bulamayınca yanımda korktum."

"Burdayım korkma." dedim ve saçlarını öptüm.

"Yarın işe gidicek misin?"

"Mecburum."

"Of." dedi ve kafasını göğsüme doğru çevirdi.

"Hadi duşunu al, çıkıp yatalım."

"Çok yorgunum."

"Saçlarını ben yıkarım." dedim ve saçlarını yıkamaya başladım.

"Heeseung."

"Efendim sevgilim?"

"Seni çok seviyorum."

"Ben de seni çok seviyorum." dedim ve duruladığım saçlarını öptüm. "Hadi iyice al duşunu. Odada bekliyorum seni."

Parmak uçlarına çıktı ve yanağımı öptü. "Tamam." dedi.

Duştan çıktım ve üstümü giyip yatağa oturdum. Jae geldiğinde havluyu bile doğru düzgün saramamış uykulu gözlerleydi.

Ayağa kalktım ve elini tutup yatağa oturttum. Giyinmesi için dolaptan birkaç parça kıyafet çıkardım ve giyinmesine yardım ettim.

Fön makinesini kenardan aldım ve Jaeyun'un önüne geçtim. Kafasını karnıma yasladım ve saçlarını kurulamaya başladım.

Ben saçlarını kurularken kollarını belime sardı. "Ben de senin bebeğin miyim?"

"Sen de benim bebeğimsin."

"Hehe yaşasın."

"Yaşasın sevgilim." dedim ve eğilip hafif ıslak saçlarını öptüm.

Saçları tamamen kuruduğunda fön makinesini kenara koydum ve Jaeyun'un önünde çöktüm.

Elini yanağıma koydu. "Hadi uyuyalım." dedim ve yanağımdaki elini tutup elini öptüm.

"Ama senin saçların kurumamış."

"Bir şey olmaz."

"Olur. Hasta olursun."

"Olmam."

"Olursun." dedi yandaki havluyu alıp saçlarımı kurutmaya başladı. Kafamı bacaklarının arasına koydum ve kollarımı kaldırıp beline sardım.

"Kurudu." dedi ve eğilip saçlarımı öptü. Kafamı kaldırdım.

"Her hareketinle beni kendine daha çok aşık ediyosun biliyosun di mi?"

"Bilmiyorum. Öp de biliyim."

Dizlerimin üstünde kalktım ve iki elimi Jae'nin yanaklarına koyup dudaklarımızı birleştirdim.

Kollarını boynuma sardı. Dudaklarımızı ayırdığımda "Hadi uyuyalım artık." dedim.

Yatağa sırt üstü uzandım ve Jaeyun'un üstüne yatmasını bekledim. Beklediğimi yaptı. Gelip üstüme yattı ve kollarını bana sardı.

"İyi geceler sevgilim."

"İyi gecelerr."



Boy You Really Got My Soul | HeejakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin