01

1.2K 66 6
                                    

"Günaydın amirim."

"Günaydın." dedim ve masanın başına geçtim. Elindeki dosyaları bıraktı.

"Bir cinayet işlenmiş detayları dosyada. Şüpheliler sorgu odasında. Sorguya siz mi gireceksiniz yoksa başka birini mi yönlendirmemi istersiniz?"

"Ben girerim. Sen çıkabilirsin."

"Peki efendim. Kolay gelsin." dedi ve odadan çıktı.

Elimdeki dosyayı açtım. Orta yaşlarda bir adamdı öldürülen kişi. İyice inceledim dosyayı ve ayağa kalktım.

Dosyayı aldım ve ilk sorguya gitmek için odadan çıktım. Sorgu odasına girdim.

Girdiğimde çok da rahat olmayan ve gergin bir şekilde oturan biri vardı. Beni gördüğü an "Yemin ederim hiçbir şey yapmadım." dedi.

İsmini söyledim. "Sensin değil mi?"

"Yemin ederim ben hiçbir şey yapmadım. Yalvarırım bırakın beni."

"Sakin ol. Sana bir şey yaptığını söylemedim."

"Yemin ederim sadece gelen çığlık sesini duyduğumda oraya gittim. Gittiğimde kimse yoktu bile."

"Olay yerinde yakalanma sebebin bu mu?"

"Yemin ederim bu."

Bir şey demeden odadan çıktım. Odadan Jay çıktı. "Bu muydu?"

"Bırakın gitsin. Bir şey yapmamış belli ki."

"Heeseung emin misin?"

"Ne zaman verdiğim kararlar yanlış çıktı Jay?"

"İyi neyse. Şimdi ne yapıcaksın?"

"Diğerinin sorgusuna gideceğim."

"İyi kolay gelsin." dedi ve omzumu tuttu. "Sağ ol." dedim ve yanından ayrıldım.

Diğer kişinin sorgusu için içeri girdim. İçeri girdiğimde bir kadın oturuyodu.

"Kim Seoyun değil mi?"

"Evet."

"Eski sevgilisiymişsin."

"Öyleyim."

"İlişkinizden bahset."

"Neyinden bahsediyim?"

"Mesela nasıl bir ilişkiydi? Mutlu muydun? Ya da kötü müydü? Seni yoran bir ilişki miydi?"

"Beni aldattı. Siz bunu nasıl hâlâ sorabiliyorsunuz?"

"Sizi buraya getirmemizin sebebi de bu zaten."

"Aldatıldığım için kimseyi öldürmem. Niye onun için kendimi yakmaya değsin ki?"

"Sözler her zaman geçerli değil maalesef. Bunu bir polis olarak her gün yaşıyorum. O yüzden ciddi bir şekilde soruyorum. Eski sevgilinizi siz mi öldürdünüz?"

"Hayır. Ben- Hiçbir- Şey-Yapmadım." dedi kelimelerin hepsini vurgulayarak.

Duvara yaslandım. "Olay yerinde ne arıyodun o zaman?"

"Orda kendi evi vardı. Yalvardı bana yanıma gel çok kötüyüm diye. Ben de o yüzden gittim yanına. İsterseniz mesajlar da var gösteririm."

Boy You Really Got My Soul | HeejakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin