Geldi ve bacaklarımın arasına oturdu. Kalçaları tam bacaklarımın arasına değiyordu.
"Bu çok rahatlatıcı."
"Farkındayı-"
"Su değil." dedi ve güldü. "Asla durmayacaksın di mi?"
"Sana ilk gün bir şey söylemiştim, hatırlıyo musun?"
"Ne söylemiştin?"
"Sen böyle durdukça sakinliğimi korumak zorlaşıyor. Seninle durdukça sakinliğimi korumak çok zor. Hiçbir şey yapmadan bile yükseltiyorsun beni."
"Şu an istediğini alamayacaksın hatta yaran iyileşene kadar istediğini alamayacaksın biliyosun di mi?"
"Şimdilik dudaklarınla da yetinebileceğimi söylemiştim di mi?
dedi ve yandan kafasını bana doğru kaldırdı.Elimi çenesine yerleştirdim ve çenesini sevmeye başladım. Eğildim ve dudaklarını öptüm.
Alınlarımızı birbirlerine yasladım.
"Teşekkür ederim.""Ne için?"
"Zor zamanlarımda şu an da dahil yanımda olduğun için."
"Ben sana teşekkür ederim."
"Ne için?"
"Sana yaptığım şeyden sonra yine de beni bırakmadığın ve yanında olmama izin verdiğin için."
"Seni asla bu konu yüzünden suçlamadım."
"Ama kırıldın di mi?"
"Kırıldım ama sebebini sen de biliyosun. Hem dün ödeştik. Ben de sana adam dedim."
"Tamam sevgilim, ödeşmiş olalım." dedim ve kolumu boynuna sarıp kafamı omzuna koydum.
Kafasını çevirdi ve yanağımı öptü.
"Bir şey sorucam cidden sana nasıl izin verdiler?"
"Yoongi Hyung sağ olsun."
"O kim?"
"Benden daha üst biri. O yüzden o bana yardım etti."
"Haaa anladım."
"Onun da bizimki gibi bir hikayesi varmış biliyo musun?"
"Nasıll?"
"Aynı bizim gibi tanışmışlar."
"Yani Yoongi Hyung'una yavşamışlar."
"Onların bilmem kaçıncı yılları ama cidden uzun oldukları kesin."
"Biz de onlar gibi olalım o zaman."
"Olmamız için benim için yemek falan getirmen gerek."
"Bunu söylemesen de yapardım zaten. Düşüncesiz bir sevgili değilim ben." dedi ve kollarını önde birleştirdi.
"Hayatımda tanıdığım en hassas düşünceli insansın. Biliyorum zaten ben bunu." dedim ve boynunu öptüm.
Boynunu öptüğümde gülümseyerek bana döndü. "Pislik."
"O niye?"
"Biliyosun boynumdan öpülmekten hoşlandığımı her gönlümü almak istediğin zaman boynumu öpüyosun."
"Aslında bilmiyodum ama artık ölene kadar unutmam ben bunu."
"Ya."
"Sana çok aşığım Jaeyun."
"YA BENİ ÇILDIRTMAYA ÇALIŞIYOSUN SEN."
"NE YAPTIM?"
Bana döndü ve dizlerinin üstüne oturdu.
"Hem boynumu öpüp sana çok aşığım diyosun hem yükselmememi bekliyosun." Cümlesinin sonuna doğru tekrar arkasını döndü.
Bacaklarını önden tuttum ve kendime doğru gelebildiğince arkaya çektim.
"Biraz sabredeceksin."
"Biraz dediğin günler."
"Cidden yapabileceğimiz hiçbir şey yok." dedim ve tekrar boynunu öptüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boy You Really Got My Soul | Heejake
Fanfic"Anladığın dilden konuşacağım. Doğruyu söylersen istediğini alırsın ama yalan söylersen..."