"Yakaladınız mı adamı?"
"Yakaladık."
"Sorguya girmene izin vermemişler." dedi ve güldü.
"Sence bu konuda onları dinleyecek miydim?"
"Lan. Ne yaptın?"
"Yoongi Hyung sağ olsun." dedim ve sardığım elimi kaldırıp gösterdim.
"Bu ne?"
"Bu ne biliyo musun? O piçi ölümün kıyısına kadar getirip bırakmamın eseri."
"Ne yaptın ne yaptın?"
"Merak etme işim elimden gitmeyecek. Boşuna Yoongi Hyung sağ olsun demedim. Benim için hâlledecekmiş."
"İyi o zaman bir tane de benim için vursaydın."
"Vurdum zaten."
"Ama en çok Jaeyun için di mi?"
"En çok sevgilim için."
"Ki hadi kabul et Jaeyun için olmasaydı elini bile kaldırmazdın."
"Kaldırmazdım çünkü onun yüzünden en çok zarar görenlerden biri Jaeyun oldu."
"Tam olarak ne olmuş?"
"Chanyeol'la yakınmışsınız."
"Evet öyleydik."
"Jaeyun da öyleymiş. Atılma hikayesi var ya."
"Eee?"
"O konuda iftirayı atan kişi bu bizim yakaladığımız şerefsizmiş. Abisiyle tek kavgası arsa yüzünden değil aynı şekilde büyük bir para yüzündenmiş. Jaeyun Chanyeol'u savununca adam onu da tehdit etmiş ama benim akıllı sevgilim durmamış. Sonunda işten atılmış. Chanyeol son günlerde çok korktuğu için sen de polis olduğun için sana anlatacakmış olanları ama sana anlatamadan ölmüş işte."
"O konuda herhangi bir şey olursa Chanyeol'a bir şey olursa gelip bana bildirmesini söyleyen bendim. Olanları biliyordum ama son günlerde korktuğunu bilmiyordum."
"Siz ağzınızı açamayın diye büyük ihtimalle sizi içeri attırdı. Mahkeme günü de amacı sizi öldürmekti."
"Ama sen olayı çözdün."
"Olayı çözdüm. Sonunda sizi kurtardım. Sevgilime acı çektirdi ama onun da karşılığını verdim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boy You Really Got My Soul | Heejake
Fanfiction"Anladığın dilden konuşacağım. Doğruyu söylersen istediğini alırsın ama yalan söylersen..."