20

346 35 3
                                    

*1 gün önce*
Jay's Pov:

Arabaya bindiğimizde yüzüne bile bakamıyordum. O ise umursamıyor bile telefonuna bakıyordu sadece.

"Hoon."

"Efendim?"

"Bu kadının adresini aldın mı? Bende yok."

"Hayır sen alırsın diye almadım." Telefonundan gözünü ayırmadı. "Tamam ben alıp geliyorum." diyip arabadan inicekken "Dur varmış." diyip beni kolumdan geri çekti.

"Attım sana."

Telefonumu açtım ve konumu da açıp oraya doğru sürmeye başladım.

Yol ilerlemiyor gibiydi. Hoon asla tek kelime etmiyor ya da bana bakmıyordu.

Ben de edemiyordum. Etsem sanki her an siktiri yiyecekmiş gibi hissediyordum.

Konuma geldiğimizde durdum. Arabayı bir yere park ettiğimde Hoon beni beklemeden indi. Ben de inip arkasından gitmeye başladım.

Evin önüne geldi ve kapıyı çalıp beklemeye başladı. Ben de tam arkasında bekliyordum.

Kadın kapıyı açtı. "Buyrun?"

"Kim Seoyun değil mi?"

"Evinizi aramak için gönderildik."

"Arama izniniz var mı?"

"Evet."

"Buyrun." dedi ve ikimizi de içeri aldı.

İkimiz de içeri girdik. "Size ayak bağı olmayayım ben salonda beklerim." dedi ve salona gittik.

"Nerden başlıyoru-" dememe bırakmadan bir odaya girmesi bir oldu. Arkasından girdim.

Girdiği an bir yerleri karıştırmaya başladı. Onun başladığı yerin karşısından başladım. Şanslıydık ki ev çok da büyük değildi.

Mutfağı bitirdiğimizde hiçbir şey bulamayınca tuvalete gittik.

"Hoon."

"Ne var?"

"Böyle davranmaya devam mı edeceksin?"

"Nasıl?"

"Hiçbir şey yaşanmamış gibi."

"Konuşmak istemiyorum. Konuşursam kalbini kırarım. Neyse burda da bir şey bulamadım zaten." dedi ve tuvaletten çıktı.

Ben de bir şey bulamadığım için onun arkasından gittim. Yatak odası diğer odalara göre cidden kat kat büyüktü.

"Hoon."

"Ne istiyosun Jay?"

Ona döndüm ama onun arkası bana dönüktü.

"Özür dilerim."

"Tamam."

"Ne tamam?" Konuşmadı ve bakması gereken son yere de bakmak için oraya geçti.

Yanına gittim ve kolunu tutup kendime doğru çektim.

"Bak iş yapıyoruz. Sal beni şu an. Sonra ne söylersen söylersin." dedi ve kolunu çekip geri döndü.

Salon dahil tüm evi arayıp hiçbir şey bulamayınca evden çıktık.

"Hoon-"

"Jay cidden pişman mısın?"

"Evet. Yemin ederim çok pişmanım-" Cümlemi bitirmemi beklemeden yanıma geldi ve dudaklarımızı birleştirdi.

Geri çekildiğinde "Adını koyalım o zaman artık. Olur mu?" dedi.

Elini tuttum. "Sevgilim olur musun Hoon?"

"Olurum Jay."

Boy You Really Got My Soul | HeejakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin