07

417 53 17
                                    

"Bu sıcak havalarda uzun kollu giymen de biraz değişik aslında biliyor musun?" dedim ve sandalyesinin önünde çöktüm.

Debelenmiyor ya da kaçmaya çalışmıyordu. Sakince oturuyordu.

"Aç kollarımı." dedi.

Kollarını açtım. Önlerine arkalarına baktım ama bir şey yoktu.

"Aç. Her yerime bak."

"Ne?"

"Aç bak diyorum tüm vücuduma. Hiçbir şey bulamayacaksın. Çünkü onu öldüren ben değilim. Hem beni birkaç saat önce çırılçıplak kenara sıkıştırdın. Bir şey olsaydı görmez miydin?"

Önünden kalktım sandalyeye geri oturdum.

"Ne yapıyodun orda?"

"Bi gölde ne yaptığımı mı soruyosun?'

"Evet."

"Cesedi bulduğunuz yer neresiydi Heeseung? Kamplık bir yer değil mi?"

"Evet."

"Kamplık bir yerde ne yapabilirim?"

"Kamp mı yapıyordun?"

"Evet. Kamp yapıyordum. Rastgele bir gün gölün kenarında otururken suda bir kafa gördüm. Sonra da vücudunu gördüm. Suya girdim. Aslında cesedi ordan çıkarmayı düşünmüyordum ama aptallık yapıp çıkardım. Sonra da korktum. Korktuğum için toparlanıp gittim."

"Neden korktun?"

"Kendin söyledin babam annemi öldürdükten sonra üstümde büyük bir acı bıraktı. Ben asla beni bu kadar mahveden bir şeyi başkasının ailesine yapamam. Aynı senin söylediğin gibi. O kadar korktum ki beni babama benzetirsiniz diye. O kadar korktum ki suç bana kalır diye. Yapabiliceğim tek şeyin kaçmak olduğunu sandım ama yine de burdayım işte." dedi ve derin bir nefes verip sustu.

Sonra kafasını kaldırıp tam gözlerimin içine bakmaya başladı. "Anlıyo musun artık? İnanıyo musun bana?"

"Jaeyun o kadar güzel anlattın ki hatta mimik seçimlerin bile o kadar iyiydi ki başkası olsa kesinlikle inanırdı. Özellikle şey babam çok kötü olduğu için ona benzeyemem tavırların o kadar gerçekçiydi ki. Dediğim gibi başkası olsa kesin inanırdı."

"Cidden bana hâlâ inanmıyor musun?"

"Çocukluğumdan beri bu işi yapabilmek için okumadığım kitap kalmadı ve şu yaşıma kadar da yakalayamadığım bir suçlu. Ne sandın ki? Körü körüne sözlerine inanacağımı mı?"

"Onu ben öldürdüm desem körü körüne inanıcağına bahse girerim."

"Tabii ki inanırım. Özellikle senden şüphelenirken ve kimse yalan için de olsa kendini hapse attırmaz değil mi?"

Boy You Really Got My Soul | HeejakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin