37

246 32 26
                                    

Bacağına sıkacaktım dengesini kaybetmesi için ama bana bırakmadan Jaeyun'a sıkması bir oldu.

O sıktığında durmadan bacağına sıktım ve koşarak Jaeyun'un yanına gittim.

Polisler etrafına toplandıklarında hepsinin arasından geçtim ve yanında çöktüm.

"Jae Jae." diyip dürtmeye başladım. "Jaeyun uyan sevgilim. Kurtarıyorum seni uyan lütfen."

"Jaeyun lütfen bebeğim. Lütfen uyan."

Kafasını kucağıma aldım. Elini zorla kaldırdı ve yanağıma koydu. "Kurtardın mı beni?"

"Sevgilim yemin ederim kurtardım. Biliyorum, sen değilsin suçlu."

"Seni seviyorum."

"Jaeyun kapatma gözlerini Jaeyun."

"Sonsuza kadar bebeğin olacağıma söz verir misin?"

"Söz veriyorum. Yeter ki sen kapatma gözlerini." dedim ve kafamı arkaya çevirip "Ambulans nerde?" diye bağırdım.

"Amirim yoğunluk varmış-"

"Hay." Jaeyun'u kucakladığım gibi arabaya götürdüm. "Amirim yanında polislerle gitmesi gerekiyor-"

"Ben de polisim. O yüzden sus da bacağına sıkılan adamı yakalamaya git."

Arka koltuğa yatırdım ve öne geçtim. Arka koltuğa Hoon da geçti.

Hiç sorgulamadım ve direkt arabayı çalıştırdım.

"Jaeyun yalvarırım benimle kal."

"Ölüyor muyum?"

"Hayır hayır. Ölmüyorsun. Kurtulucaksın."

"Ölmek istemiyorum Heeseung." Sesi yavaş yavaş gidiyordu.

"Jaeyun ölmeyeceksin."

"Kurtar beni, lütfen."

"Sevgilim kapatma gözlerini."

"Gözleri kapanıyor."

"Jaeyun daha beraber yapacağımız bir sürü şey var. Jaeyun ne yapmak istiyorsun?"

"Beraber yine aynı yere yüzmeye gidelim mi?"

"Tamam söz veriyorum gideceğiz. İstediğin gibi suya da girebilirsin yine söz veriyorum. Yeter ki benimle kal."

Hastanenin önüne geldiğimizde hızlıca arabadan indim ve arkadan Jaeyun'u kucağıma aldım.

"Beni en son böyle kucağına aldığında yatağa taşımıştın. O an uyumuyordum aslında biliyo musun? Küçük bir çocuk ailesine kucağına alınmak için taklit yapar ya ben de aynısını yapmıştım."

"Sen benimle kal yeter ki uyuma taklidi yapmasan bile alırım kucağıma, bırakma beni.

Elini kurşunun saplandığı yere götürdü. "Çok canım yanıyor."

Doktorların getirdiği sedyeye Jaeyun'u bıraktım. Onlar giderken zor olsa da elini bana uzattı. Uzattığı elini tuttum.

"Buradayım. Seni asla bırakmayacağım. Sen de benimle kal lütfen."

"Seni seviyorum." Gözleri kapandı ve eli elimden düştü.

Boy You Really Got My Soul | HeejakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin