ер.5

9 0 0
                                    

Ранок почався жахливо, адже Ісао дуже хотів пити, звичайна вода не допомагала, а запасів крові не так багато, щоб зараз її всю випити, та на жаль, вибору не було і Муракамі випив усі пачки крові, що залишалися. Він вже знає, що буде робити сьогодні вночі: полювати. А зараз він їде в університет. Він максимально ні з ким не хотів бачитися, але Коджі зі своїми друзями вирішили інакше та підійшли, запрошуючи посидіти з ними на вулиці біля буфету. І як би Ісао не відмовлявся, йому не вдалося зробити так, щоб його залишили в спокої.

— Там у Ясузо вийшло нове відео вчора, хтось бачив? Він знову на поліцію натрапив. - вампіри обговорювали одного блогера, який постійно робить щось незаконне, через що на нього і підписані.

— Мені здається його скоро посадять, якщо він знову незаконно проникне на ще один завод.

— Щоб ви і не сумнівалися, він звісно кльовий контент веде, але ще трішки і це буде його останній влог.

Поки хлопці обговорювали блогера, Ісао в телефоні гортав стрічку інстаграма. Він мав надію, що скоро зможе покинути компанію цих придурків й спокійно посидіти в аудиторії, слухаючи викладача і паралельно малюючи в блокноті. Насправді Ісао творча людина, йому більше до вподоби щось створювати, придумувати нові дизайни, малювати щось нестандартне, але спеціальність обрав він собі, він й сам не розуміє чому, адже ці предмети далеко не в його інтересах були, коли він обирав на кого поступати. Та після пояснень батьків, що він в цьому світі ще на років 1000 так точно, то стало байдуже, що обирати. Ісао більше захоплювався людьми, які ретельно обирали собі професію, розуміючи, що це на все їхнє життя. У нього лише один раз була можливість розмовляти з людьми і це був його колишній, бо більше не було з ким про це говорити. Можливо, познайомитися з Мінору не така вже й погана ідея. Чи вони могли хоча б інколи балакати, але зловивши себе на подібних думках, Ісао ледь не стукнув себе по голові. Знайомитися з людьми небезпечно, Муракамі не хоче когось з них скривдити, бо стриматися не зажди так легко, як того хотілося б.
Так вийшло, що в кінці навчального дня, Ісао зустрівся з Мінору і вони вирішили разом поїхати додому, адже сусіди. Та по прибуттю вони не пішли разом гуляти чи щось таке, хлопці розійшлися по квартирам. І не зважаючи на це, вампір із задоволенням завалився на диван дивитися фільм, але після згадки про полювання, перегляд фільму став не дуже класним, бо тепер треба збиратися. Місцевості Ісао не знає зовсім, тому знайти потрібну кров буде нелегко. До того ж, він і гадки не має, як йому зібрати кров в пакети, щоб вистачило на місяць хоча б. На щастя, була одна ситуація ще років 5 назад, і Ісао отримав номер чоловіка, у якого замовляв кров, тому перед виходом подзвонив йому. Чоловік одразу взяв слухавку.

людська плоть Where stories live. Discover now