Дні минали швидко та все було добре. Ісао настільки сильно переймався за Міно, що неусвідомлено питав про його самопочуття декілька разів на день. Він допомагав абсолютно в усьому, також він почав працювати, мати дала йому роботу в своїй лікарні, щоб той мав власні гроші. Сьогоднішній робочий день вже закінчувався, Ісао збирав свої речі, як в кімнату відпочинку заходить мати. Вони спокійно спілкуються, як тема непомітно зайшла за Міно та їхню дитину.
- Послухай, я нічого вже не маю проти, але якщо вище дізнаються, то ти розумієш, що то буде? Вам треба буде тікати.
- Мам..
- Ісао, це не жарти. Подумайте ще раз над цим, аборт вже пізно робити, але можна просто вбити дитину при її наро-
- Мам! Я не хочу це вислуховувати. Досить вже.
- Ісао, ти не зможеш їх захистити. Ти це розумієш? - поки Ісао думав, що відповісти, його мати продовжила говорити: - Все можна виправити.
- Мам, будь ласка. Рішення вже прийнято і його змінювати ніхто не буде, тому немає сенсу мене турбувати цими питаннями.
- ..Добре, твоя думка ще поміняється, поговоримо пізніше. - Муракамі хотів перебити свою маму, але вона не дала цьому статися. - Гарного вечора, передавай привіт.
- ..Навзаєм.
Мати покинула кімнату, а Ісао продовжив сидіти й прокручувати увесь цей діалог ще раз. Йому набридло, що на нього тиснуть вже впродовж трьох місяців. Хотілося хоч на хвилинку зникнути туди, де він зможе відпочити від власних думок. Чоловік хотів підвестися, щоб одягнути куртку та вже їхати додому, але в кімнату зайшли колеги й захотіли поговорити, вони ще вмовляли випити, але той відмовлявся, через що на нього почали ображатися. Але привівши свого вагітного омегу, як в аргумент, його відпустили, але в слід в сарказм назвали не дуже гарними словами, на що чоловік постарався не зважати, але почувши, як його обізвали, він не стримався від того, щоб змусити одного з колег вдарити того, хто це сказав, після чого зі спокійною душею поїхав додому, залишивши їх сваритися між собою.
- Міно~, - чоловік усміхнувся та обійняв свого омегу. Він вдихнув його запах, що змусило відчути приємність та полегшення по всьому тілу. - Як ти, коханнячко моє?
- Все чудово, дякую. Я голодний правда, ти щось привіз?
- Так, я взяв тобі свіженької крові. - чоловік дістав 2 пакети свіжої людської крові та віддав омезі, а інші пакети поклав в холодильник. - Як провів день?
ВИ ЧИТАЄТЕ
людська плоть
VampireЛюди і вампіри впродовж декількох століть живуть на одній Землі. Вампіри ретельно приховують своє існування, дотримуючись певних правил. Головний герой за імʼям Ісао довгий час порушує правило, зустрічаючись з людиною, але трапляється нещастя і його...