Омега впирається в стінку, де його затискають, але не схоже, що він проти, адже хлопець спокійно відкидає голову і дає більше місця, щоб цілувати свою шию. Його тіло лапають двоє чоловіків й схоже, що омега цим насолоджується, оскільки раніше випитий алкоголь дає про себе знати. Різкий біль від укусу змушує тіло чинити опір і омега намагається відштовхнути хлопців від себе, але йому не вдається і він змушений терпіти. Відчуття неприємне, хочеться, щоб це закінчилося. В Darkroom хтось заходить і вони випадково чіпляють чоловіка, який кусав омегу, в цей момент омега остаточно відштовхує цього альфу і поспішає на вихід, де зіштовхується з подругою.
— Боже, де ти був? - дівчину була не настільки пʼяна, як її друг. — З тебе досить, поїхали додому.
— Так..
— Хоча б зараз ти мені скажеш де ти живеш?
— Я сам доїду, посади мене на таксі, будь ласка.
Дівчина взяла друга під руку і повела на вихід, а вже на дворі викликала йому таксі, яке приїхала через 10 хвилин, оскільки було недалеко. Вона посадила хлопця і сама теж поїхала додому. Омега був тихим і вже засинав навіть, після того як адресу сказав, але коли водій сказав «Приїхали», омега дістав з бананки гроші і сказавши «Без решти», вийшов з машини. Деяма йшов до підʼїзду, думаючи, що він йде рівно, але зі сторони так не скажеш. Він доходить до підʼїзду і їде на 9 поверх, але вже біля двері він розуміє, що щось не те. Він стоїть біля дверей, але не наважується натиснути на дзвінок. Омега тільки через 20 секунд розуміє, що це не квартира Ісао, а його батька, він швидко розвертається і йде до ліфту, вже піднімаючись на 23 поверх. Він намагається попасти ключами в отвір, але двері відкривають за нього.
— Нарешті ти вдома. Думав, ти зателефонуєш. - альфа пропускає омегу в квартиру, притримуючи його за руку. — Ти в порядку?
Омега намагався зняти з себе взуття, але його трохи заносило, він не міг рівно стояти. Муракамі взяв за плече та хотів допомогти, але омега почав штовхатися, ухиляючись одночасно головою. Альфа помічає укус і грубо бере хлопця за волосся, роздивляючись шию. Омега завмер лише на секунд 5, а потім знову відштовхнув.
— Досить, я спати хочу. - Міно йде в кімнату і лягає на ліжко, а вже через хвилину засинає.
Альфа підходить до омеги в сідає поруч, в нього просто слів немає, щоб якось описати цю ситуацію. Він знову дивиться на укус і проводить рукою по волоссю, зітхаючи. Ісао просто має надію, що з ним все буде добре. Хлопець гладить омегу по щоці і прибирає пасмо з його обличчя. Немає сенсу зараз будити і сваритися, бо Міно нічого не зрозуміє. Як люблячий партнер, Ісао переодягає хлопця, але він не стримався, щоб не поцілувати його в стегно. Ніч для нього видалася тривожною, альфа кожні 20 хвилин ходив до хлопця з бажанням розбудити та поговорити, але щоразу передумував. Зранку, поки альфа спілкувався з батьками по телефону, омега почав прокидатися, він хвилину сидів й згадував, що вчора було. Пригадане його не дуже тішило, він взявся за голову, розуміючи скільки всього він натворив.
ВИ ЧИТАЄТЕ
людська плоть
VampireЛюди і вампіри впродовж декількох століть живуть на одній Землі. Вампіри ретельно приховують своє існування, дотримуючись певних правил. Головний герой за імʼям Ісао довгий час порушує правило, зустрічаючись з людиною, але трапляється нещастя і його...