Дорога до будинку друга була важка, проте вони це зробили. Омега випив усі два пакети з кровʼю, навіть у Ісао трохи тваринної позичив, проте зараз він все одно голодний. Альфа сам би не проти перекусити, бо він за весь цей час випив всього пів пакету, він ледь тримається щоб на когось не накинутись.
- Це тут твій друг живе?
- Та, але, Міно, я маю тобі дещо сказати, перед тим як ми увійдемо. Це важливо. - Ісао зупинився за декілька метрів від будинку.
- Я тебе слухаю.
- Кай.. Він специфічний трохи.. Як би це сказати, - альфа не розумів, як правильно сформулювати речення. - Йому не варто казати, що ти був людиною і що наша дитина це не чистокровний вампір, гаразд? Він навіть не сприймає вампірів, які до цього були людьми, тож про нашу ситуацію краще і заікуватись не треба.
- Оу.. Так, звісно, я розумію. Його дружина не вміє читати думки ж?
- Ні, її здібність керувати усіма, хто має кров. Іншими словами, вона може керувати тілами інших за допомогою їхньої крові.
- Це страшно..
- Вона в цьому майстер. Але все буде окей. В будь-якому випадку я тут, тому все точно буде добре. І я так зрозумів, що в тебе сила проявилася?
- Не знаю чи це вона, але здається я можу знати майбутнє..
- Вау, це ж дуже класно. В мене такий крутий чоловік, - Ісао посміхнувся з гордістю, що має такого чоловіка з такою силою, від чого Міно стало приємно.
- Дякую.
- Добре, ходімо. - Ісао, тримаючи чоловіка за руку, підійшов до будинку свого старого друга та натиснув на дзвіночок. Їм майже одразу відкрили.
- Ісао..? - Кай спочатку навіть і не впізнав свого друга.
- Привіт, давно не бачилися.
- ..Щось сталося?
- А.., - Муракамі не міг нічого придумати у відповідь. Він не може сказати правду, але щось вигадати треба. - Можна й так сказати. Увійти можна?
- Так, звісно, тільки будьте тихіше, бо в мене донька спить. - Мінору здивувався, адже думав, що вампіри не сплять, включаючи дітей також.
- Донька? Вау, ти вже батько. Скільки ж я пропустив.
- Чимало, ми ж навіть не списувалися стільки часу.
ВИ ЧИТАЄТЕ
людська плоть
VampireЛюди і вампіри впродовж декількох століть живуть на одній Землі. Вампіри ретельно приховують своє існування, дотримуючись певних правил. Головний герой за імʼям Ісао довгий час порушує правило, зустрічаючись з людиною, але трапляється нещастя і його...