— Ну а.. Як твої вихідні пройшли? Ми давно не бачилися. - у обох були сесії, тож вони впродовж тижня не бачилися. І насправді, Ісао почувається погано, він ніяк не може припинити думати про покійного колишнього. Ці спогади не дають йому рухатися далі.
— Ну.. Непогано, ти? - але по обличчю скажеш інакше.
— А якщо чесно? - Деяма бачить, що його друг не хоче розповідати, але це дратує. — Чому ти ніколи не розповідаєш про себе? Тільки я кажу про свої справжні почуття.
— Я.. Блін. Мій хлопець помер 3 місяці назад, я досі не можу.. змиритися з цим і прийняти це. Я ні з ким це не обговорював, мені нема з ким.
— ..Вибач, я не знав. - омега вибачився за те, що того дня зізнався йому, не знаючи його ситуацію. — Ти звертався до психолога?
— Я.. Я не можу.
— Я можу спитати чому?
— Бо.. Чорт, як я можу тобі розповісти.. Можливо іншим разом, не сьогодні, я не готовий. Я не хочу все це згадувати, вибач.
— Звісно, тобі не потрібно вибачатися, але я готовий тебе вислухати будь-коли, гаразд?
— Дякую.
— Це все, що тебе турбує? - це питання звучало трохи дивно, але омега нічого поганого не мав на увазі, він лише хоче допомогти другу.
— Мм.. Якось казав тобі, що в мене ситуація з батьками не краще і що вони мене теж недолюблюють. Я їздив до них на днях.. Вкотре впевнився, що ненавиджу свою сімʼю. Ми навіть толком не говорили, вони лише кричали на мене і били, а брат сміявся зі сторони. Мама назвала мене проблемою сімʼї, батько ганьбою, а брат добавив «Краще б ти помер, аніж жив таке життя». Дуже весело, знаєш, навіть нема коли нудьгувати.
— Чому ніколи не ділишся цим? Я не той, хто не зрозуміє тебе. Але, мабуть, я з тих, хто розуміє, а дати ради не може. Проте я вмію вислуховувати. Я обійму тебе? - Міно ніжно обвів руками шию хлопця й притулився до нього, міцно обіймаючи.
— Цього достатньо, дякую.. - альфа повільно відсторонився, подивившись на губи Міно та йому в очі. Хлопець уперся руками та головою об руль, зажмурившись. — Так не має бути, ти не маєш мені подобатися..
— Що..?
— Я кажу, що ти мені подобаєшся. Мені хочеться тебе торкатися, цілувати, тримати за руку, але в мене виникає відчуття провини перед Азумі. - омега не одразу зрозумів, про кого альфа каже, але майже одразу спало на думку, що це колишній.
ВИ ЧИТАЄТЕ
людська плоть
VampireЛюди і вампіри впродовж декількох століть живуть на одній Землі. Вампіри ретельно приховують своє існування, дотримуючись певних правил. Головний герой за імʼям Ісао довгий час порушує правило, зустрічаючись з людиною, але трапляється нещастя і його...