ep.11

7 0 0
                                    

— Як щодо зараз? Зараз віриш? - альфа спитав з обережністю, намагаючись не дивитися в очі.

— Не впевнений. Не думаю, що вампіри і справді існують, якби існували, то вже б правили світом і було б як в тому аніме «Серафим», наче.

— «Останній Серафим», та. Любиш аніме? - Ісао не хоче спілкуватися, але продовжує розмову, сам не розуміючи навіщо.

— Я японець, як я смію не любити?

— А, ні, - альфа усміхнувся. — Я маю на увазі..

— Я жартую. Інколи. Не те, щоб я прям фанат, але так, люблю інколи глянути. Моє улюблене це «Обіцяний неверленд», дивився?

— Так, звісно. Мені здається подібні аніме це база. - на це Ісао та Міно тільки усміхнулися.

— Памʼятаєш момент, коли Норман покинув дім? За ним Емма почала дуже плакати і злитися на нього.

— Звісно, але ж його тоді не вбили, а відвезли в лабораторію якусь.

— Та-та-та, я тоді так розплакався. Ніколи не плакав над переглядом чогось, але чорт, як же я тоді розплакався.

— Я лише засмутився, бо він же один з головних героїв і вже помирає.

Мінору тихо погодився, похитав головою та зітхнув. Хлопці продовжували спілкуватися, але більшу частину дороги вони мовчали. Періодично омега робив якісь фото чи відео пейзажу, який вони разом бачили, поки їхали через ліс. На диво, ця година пролетіла швидко. Коли вони приїхали, сонце сховалося, чому Ісао навіть зрадів, адже йому буде не так важко. Вони вийшли з машини і Мінору одразу глянув в небо, а потім оглянувся.

— Сонце надовго сховалося, можна не хвилюватися про сонячний удар.

— М, твоя правда. Тоді пішли? - альфа пішов вперед, а за ним потопав омега. Вони разом підійшли до поручнів і оглянулися. — Тут гарно, але я очікував чогось більшого.

— Я теж, але фотки гарні. - Ісао і не помітив, що Мінору встиг зробити декілька фото. Хлопець поклав телефон в карман, але потім знову його витяг. — Зробимо сумісну фотку? Я попрошу людей.

— Ох, ам.. Я не дуже люблю фотографуватися..

— А, добре, вибач. Тоді сфотографуй мене. - хлопець віддав телефон другу і той відійшов, щоб зробити фото. Вистачило трьох фото, Мінору прям майстер позувати. — Вау, дякую. Ти багато практикувався, та? Фото вау.

людська плоть Where stories live. Discover now