— Це Stray Kids, я їх обожнюю. Ця пісня, боже, я в коханні. - хлопець увімкнув «Taste», одразу підспівуючи.
— Мені подобається. Завантаж її мені. - не встиг вампір виїхати на головну дорогу, як вже почалися затори. — В цей час завжди стільки машин?
— Та, я тому так рано і виходжу. Якось виходив пізніше, коли заторів нема, але все одно запізнювався, а вийди ще раніше, то приїдеш і чекай пʼять годин.
— Ранкові пари це справді жах. Тут їхати 15 хвилин взагалі.
— Ага, тільки не в годину пік. Я не думаю, що нам щось буде за запізнення.
— В мене перша пара з директоркою, мені якось не по собі запізнюватися. - Ісао почав тихенько наспівувати рядки з пісні, бо вони часто повторювалися і він їх запамʼятав.
— У Вас директорка веде пари? Ого, звучить лячно.
— І не кажи, але вона добра. - Ісао зробив паузу, а через дві секунди додав: — Начебто.
— Ключове слово. Я, до речі, в пʼятницю хочу поїхати до Хохейкьо (дамба в Саппоро), може поїдемо разом?
— Ти хіба не їдеш з друзями? Думаю, з ними буде веселіше, я не найкраща компанія для цього.
— Чому ти так думаєш? Якщо з тобою комфортно та весело, чому б і ні. Люди обирають друзів по самим простим критеріям насправді.
— Вони справді так роблять? - це прозвучало вголос, а мало подумки. Хоч було сказано і неголосно, але Мінору почув, та все одно не зрозумів.
— «Вони»? Ти про що? - хлопець відкрив рюкзак, дістаючи звідти пляшку води.
— А? Не зважай, в мене буває.
— Ну ок, я теж буває сам з собою вголос розмовляю. Це буває так смішно, особливо коли я уявляю якусь ситуацію, а-ля я якась зірка і в мене беруть інтерв'ю. - Міно глянув на нового знайомого, очікуючи якусь зацікавленість, але Ісао старався не проявляти інтерес. Саме ця дивна сторона в вампірі людину і цікавила, тому він хотів все більше пізнати Муракамі. — Тож.. Поїдеш зі мною на вихідних? Поки ще теплі дні.
— Теплі дні.. На вихідних?
— Так. В мене правда купа дз і мені його так лінь робити.
— Мені тільки треба зробити доповідь по одному предмету, в минулому університеті нас так не завалювали на початку року. Ще тема така нудна: «Розробити концепцію власної компанії», щось таке.
ВИ ЧИТАЄТЕ
людська плоть
VampireЛюди і вампіри впродовж декількох століть живуть на одній Землі. Вампіри ретельно приховують своє існування, дотримуючись певних правил. Головний герой за імʼям Ісао довгий час порушує правило, зустрічаючись з людиною, але трапляється нещастя і його...