На одній із пар Муракамі було занадто нудно, саме тому він ненароком задивився у вікно, думки про тему, яку розповідав вчитель, замінялися на власне життя. В день, коли він вбив коханого, вони обговорювали, як Азумі хоче познайомити його з батьками. Згадувати цей чудовий момент боляче, але припинити думати про це він не може. Йому б хотілося сховати себе від усього людства і самому забути про своє існування. Вампір ледь не заплакав, якби не викладачка, яка стукнула по парті. Викладачка по предмету з «Безпеки туристичної діяльності» була зажди злою і ненавиділа, коли її не слухали. На щастя, це вже була остання пара і після неї Ісао вже спускався вниз на вихід, але на третьому поверсі погляд впав на дівчину, яка несла в руках книгу з бібліотеки. Чомусь раптом захотілася зайти туди та подивитися книжки про вампірів. І альфа не відмовив собі, він стояв та обирав книги, знайти щось про вампірів не виявилося легко, тому на це пішло хвилин 10, після чого він сів за стіл читати. Книга з головою погрузила його, він дізнався багато чого про те, як люди бачать вампірів. В книжці не була вся правда, проте було цікаво читати. Вже будучи на 20 сторінці, раптово до Ісао підходить Мінору і хлопець закриває книгу, забувши, що на обкладинці все написано.
— Ісао? Привіт. - хлопець сідає навпроти. — Не знав, що ти любиш читати. А що за книга?
— Привіт. - хлопець глянув на книгу, він хотів збрехати, але омега почав перший говорити.
— Вампіри? Тобі таке цікаво?
— Аа.. Та, трохи. - була надія, що після такої відповіді у Ісао випаде можливість напряму поговорити про вампірів з людиною.
— Що пишуть? Я колись теж цікавився подібним, але не думаю, що таке справді існує, ми все ж таки в звичайному світі.
— А якщо існує? - Ісао і не зрозумів, чому раптом запитав подібне.
— Та бути такого не може. - хлопець зробив паузу, а потім усміхнувся й додав: — Хоча.. Якщо так, я б хотів когось з них зустріти. Їхнє життя здається цікавим, ні? Я б теж хотів жити безкінечно і не спати. Це круто.
— Але вони не можуть їсти людську їжу, це не дуже круто.
— Це та, на жаль. Але все одно.. звучить круто.
— Можливо, - хотілося б побільше поспілкуватися про це з Міно, адже він єдина людина, з якою Ісао спілкується.
ВИ ЧИТАЄТЕ
людська плоть
VampireЛюди і вампіри впродовж декількох століть живуть на одній Землі. Вампіри ретельно приховують своє існування, дотримуючись певних правил. Головний герой за імʼям Ісао довгий час порушує правило, зустрічаючись з людиною, але трапляється нещастя і його...