Минуло три місяці, у них народився милий синок, у якого пігментація волосся. Посередині лоба росте сиве волосся, це така його особливість. А очі темні, як у батьків. Хлопчик цілими днями спить і навіть рідко плаче, Міно знайшов собі нове хоббі, тепер він пише різні вірші. Його так потягнуло на це останнім часом, інколи настільки захоплюється, що забуває про все, що є навколо нього.
- Я вдома! - неголосно каже альфа та очікує на обійми від коханого, той до нього підходить та ніжно цілує. - Мм, чекав на це цілий день. Як ти?
- Все добре, дякую.
- А малюк наш як?
- Нещодавно поїв, а зараз знову спить.
- Я скучив за вами. - Ісао ще раз поцілував коханого, тільки в щічку. - Ви в мене такі сонечки.
- Ми теж за тобою сумували. Як твій день? Все добре на роботі?
- Так. Сьогодні майже нічого робити було. Але я все одно втомився. Кай блять заєбав, сьогодні підходить до мене і каже, що завтра доведеться цілий день їздити і возитися з документами, він сказав, щоб я це зробив сам, бо там типу не важко. А їбу це один робити. - альфа зітхнув, проходячи на кухню. - Ну, це вже таке. Переживу якось. А ти що робив?
- Ну.. Все як зазвичай, я планую завтра поїхати речей купити малому.
- Так швидко росте.
- Ну а що ти хотів? - омега згадав про свій одяг, тож вирішив додати: - Я ще собі хочу щось купити.
- Зрозумів. Можна тоді тебе попросити і мені дещо купити. Бо я вже давно думаю, але забуваю. Мені потрібні нові шкарпетки і білі футболки.
- Добре, я завтра подивлюсь.
- Дякую. - чоловік відкрив холодильник та достав свіжий пакет крові. - Може на вихідних сходимо кудись?
- Куди?
- Чи.. Ні, пропоную взагалі поїхати кудись в інше місто. Що скажеш? В четвер ввечері поїдемо, а в неділю повернемося.
- Ой, я тільки за. Я б дуже хотів по джунглях поїздити, я вже дивився, які є екскурсії.
- Можна. Давай тоді я зараз помиюся і сядемо подивися готелі і екскурсії, добре?
ВИ ЧИТАЄТЕ
людська плоть
VampireЛюди і вампіри впродовж декількох століть живуть на одній Землі. Вампіри ретельно приховують своє існування, дотримуючись певних правил. Головний герой за імʼям Ісао довгий час порушує правило, зустрічаючись з людиною, але трапляється нещастя і його...