ер.13

13 0 0
                                    

Субота. Ісао та Міно списалися з самого ранку.

_листування_
— Можемо о 14 зустрітися, м?
— мені треба декуди зʼїздити, може пізніше?
— о 17?
— так, звучить добре. може піцу замовимо? заздалегідь. щоб одразу почати дивитися серіал і їсти
...

На секунду альфа задумався, як йому відповісти, адже він не може їсти людську їжу, а відмовляти не гарно. Можливо, він зможе зробити вигляд, наче він їсть, але насправді не буде.

...
— давай, яку любиш? я замовлю
— нещодавно пробував "Диявольська", мені сподобалось. вже куштував?
— ні, смачна?
— ДУЖЕ, я від неї в захваті
— тоді візьму її
— добре, до зустрічі
_кінець листування_

Мінору б хотів зустрітися з Ісао раніше, але він мусить їхати до своєї мами. З самого ранку його батько діставав своїми питаннями, на які Міно завжди не відповідав, адже якщо він не так відповість, то буде тільки гірше. Сьогодні його батько ще й вихідний і омезі доводиться вислуховувати, який він поганий, паралельно збираючись в лікарню.

— Ти так і продовжиш мовчати? Ми тебе хіба говорити не навчили? - Міно благополучно проігнорував свого батька, проходячи повз до кухні, але не встиг він дійти, як батько хапає його за руку і вдаряє по щоці. — Та як тобі не соромно?! Скільки це ще буде продовжуватися?

— А що мені відповісти? Все, що я кажу - тобі не до вподоби. Як мені з тобою спілкуватися?

— Та май хоча б повагу, ну! Ти йому і те, і се, а він он як! Якби не твоя матір, твоєї ноги вже б давно в хаті не було.

— В мене лише одне питання, навіщо було мене взагалі народжувати?

— Ти маєш бути вдячним, що тебе народили і дали тобі життя, а не такі дурниці казати. Ти вже дожартувався, що твоїй мамі погано стало. Тепер хочеш, щоб їй гірше стало?

— Тобто це моя провина, що у неї психічні проблеми і що вона намагається на себе руки накласти, так?

— Скажи мені, кого ти ще бачиш винним?! Ти єдиний, хто псує життя своїм батькам. Це через тебе їй погано, ти малий вбивця, краще б було тебе не народжувати, але ж ні. Одні неприємності.

— ..Когось взагалі цікавить, як я почуваюся, коли моя рідна мати намагається накласти на себе руки на моїх очах? Це когось цікавить? Чи всі тільки про себе і думають? Будь це можливо, я б теж хотів, щоб мене ніколи не народили. Презервативи не так важко купити, якщо хтось з вас не знав.

людська плоть Where stories live. Discover now