Ісао сів прямо у вітальні біля панорамного вікна, роздивляючись місяць. Альфа мав поганий настрій, хотілося спокою. Мабуть, той факт, що його вигнали з дому не такий вже й поганий. Краще бути самому, ніж в домі, де ти всіх дратуєш і тебе не люблять. Муракамі, коли сідав біля вікна, не був налаштованим на сльози чи щось подібне, але дивлячись на повний місяць в повній темряві, він почав розмовляти. Всі свої слова він присвячував Азумі. Вампір намагався вибачатися, але вже немає сенсу вибачатися. Як він вважає, він все одно попаде в пекло, де болісно згоратиме допоки не вмре.
— А загалом, мені здається не все так погано, знаєш? Я почуваюся не самотньо, якщо тобі цікаво. Є один хлопець, ми з ним сьогодні їздили гуляти. Вибач. - альфа заплакав сильніше, а в горлі став ком, який заважав говорити. — Я дуже хочу, щоб це був ти, з ким я проводив час. До речі, уявляєш? Мої батьки мені так і не телефонували. Я б міг їм перший подзвонити, але.. Чому я маю це робити? Чому мого брата вони люблять більше, ніж мене? Я втомився думати, що моє народження - помилка. Скажи мені, що це не так.. Азумі...будь ласка.., - хлопець закрив обличчя руками, більше він не міг говорити. Ком в горлі болів, навіть дихати стало важко. — Вибач. Вибач мені. Азумі, пробач.
Вампір глянув на стелю, намагаючись якось заспокоїтися, але це нелегко зробити. З кожною хвилиною сліз ставало менше, але він не переставав думати про Азумі. Він формулював речення декілька разів, щоб коли ком в горлі пройде, він міг сказати це вголос. Щоразу, коли в думки лізли спогади за той вечір, Ісао намагався не заплакати, викидаючи ті спогади з думок.
— Мені не варто було тебе того вечора слухати. Я не хочу тебе звинуватити, в жодному разі. Я сам винен в тому, що не зміг вчасно зупинитися. Мені шкода, Азумі, пробач. Боже.. Який я ідіот, ти б тільки знав, як я себе ненавиджу. Я б хотів усе змінити. Мені без тебе погано. Дуже.. Я тебе кохаю. - хлопець зробив довготривалу паузу, а потім продовжив говорити. — Я обіцяю, що перестану про тебе думати і почну жити новим життям. Чесно. Я знаю, що ти б хотів цього. Ти занадто очевидний, сонце.. Я знаю тебе дуже добре, ти б не хотів бачити мене такого.
Ісао раптово згадав 15-річного себе, коли він випадково стер собі памʼять, змусивши себе усе забути. Батьки намагалися скористатися цим і хотіли навіяти йому несправжнього себе, зробити зручним, але дивне відчуття не переставало його переслідувати і врешті-решт він згадав справжнього себе. Можливо, зараз би він теж міг змусити себе забути про Азумі, але він не впевнений.
ВИ ЧИТАЄТЕ
людська плоть
VampireЛюди і вампіри впродовж декількох століть живуть на одній Землі. Вампіри ретельно приховують своє існування, дотримуючись певних правил. Головний герой за імʼям Ісао довгий час порушує правило, зустрічаючись з людиною, але трапляється нещастя і його...