— Та вчора випадково заснув на дивані і впав з нього.
— А, буває. Я якось з двоповерхового ліжка впав і вдарився головою об кут столу. - Ісао пригадав, як в підлітковому віці ночував у знайомих, бо вони з батьками залишились на ніч у них, але вампір забув, що він розмовляє з людиною.
— Об стіл? Ти був в порядку? - ці налякані очі викликали усмішку.
— Все обійшлося, я не сильно зачепився головою. - альфа зупинився на світлофорі, перевірив на телефоні маршрут. — Нам 2 години їхати. Я чогось думав буде швидше.
— Та коли як, день на день не приходиться. - омега зітхнув та вийняв з рюкзаку таблетки, шукаючи воду. — Блін, я воду забув.. В тебе не знайдеться?
— Ні, можемо заїхати в магазин. - єдине, що у альфи є з собою, це два пакети крові. — А що таке? Ти захворів?
— Ні.. В мене тічка і живіт болить.
— Я чув, що вам теж зазвичай допомагає дрочка. В мене коли гон, то тільки так рятуюсь. - після таких слів омега відчув, що може теж правду сказати, раз Ісао теж так відверто каже.
— Та я цілу ніч дрочив, в мене рука навіть зараз відвалюється, про спину я взагалі мовчу.
— В тебе немає партнера?
— Ні, мені важко в стосунках, мене влаштовує тільки секс на одну ніч. - Мінору заговорив відверто, але він не до кінця впевнений, що Ісао така розмова буде по собі.
— В сенсі? Типу.. Ні, я не можу зрозуміти. Я був тільки один раз в стосунках, але сексу в мене не було. - альфа згадав Азумі та сковтнув, стало трохи сумно.
— О.. В мене теж не було, але маю на увазі.. Що я не витримую в стосунках більше тижня. Щоразу, коли я починаю з кимось зустрічатися, я постійно знаходжу якісь незначні недоліки в цій людині. Коли я роблю щось дивне або те, що в моїх очах виглядає ганебно, то думаю, що людина в мені більше не зацікавлена і бреше мені. Обговорювати проблеми я не вмію.
— Або ти не хочеш бути тим, кому розібʼють серце та кинуть, тому ти робиш це першим. Правильно?
— Так теж можна сказати.
— Уникаючий тип, в мене було щось схоже. Добре, ми приїхали. Я почекаю в машині на тебе. - омега кивнув та пішов до магазину.
Його не було протягом 10 хвилин, а потім Ісао вирішив зателефонувати, але слухавку ніхто не взяв, тому вампір вирішив вийти з машини та пошукати його. Було дивно, адже Муракамі точно памʼятає, як Міно заходив всередину та зараз його тут немає. На долю секунду Ісао позаздрив своєму знайомому, який вміє читати думки, бо якби він міг, то зміг би почути думки Мінору. Альфа зайшов до вбиральні, маючи надію, що омега там, але ні. Ісао вийшов назад на вулицю і якби не звук якогось заліза, яке впало на землю, Ісао б і не подумав піти за фургон. Виявилося, що Міно випадково порізався та пішов до вбиральні, щоб взяти серветку та витерти палець, але в магазині були вампіри і вони звісно помітили запах його крові й пішли за ним.
ВИ ЧИТАЄТЕ
людська плоть
VampireЛюди і вампіри впродовж декількох століть живуть на одній Землі. Вампіри ретельно приховують своє існування, дотримуючись певних правил. Головний герой за імʼям Ісао довгий час порушує правило, зустрічаючись з людиною, але трапляється нещастя і його...