ер.20

17 0 0
                                    

Вампір спустив з омеги штани, облизавши свої пальці, щоб було легше ними входити. Пропихуючи один з пальців, альфа паралельно цілував його спереду: ключиці, шию, щоки, груди, плечі. Він цілував усе що бачить, але губам він приділяв більше уваги. Неможливо було припинити нюхати його шию, його запах збуджував, альфа неусвідомлено залишав червоні плями на його тілі від своїх довгих поцілунків.

— Ах.. Ісао.., - омега не міг вимовити і слово через стогони, — трохи ніжніше..

— Вибач, - зменшуючи темп, вампір несильно вдаряє омегу по попі і притискає до себе ближче. Мінору схиляється до плеча альфи, заплющуючи очі. — Зараз краще?

— Так.. Мені подобається.

Ісао продовжує рухати одним пальцем, очікуючи на момент, коли він зможе додати другий палець і він зовсім не помічає, як в квартирі зʼявляється брат. Хомаре було не видно, адже він був в коридорі, де темно, він тихо спостерігав за своїм молодшим братом. Муракамі знову вдихає запах омеги і показує свої клики, він відкриває рот, намагаючись стримати себе. Хомаре усміхається, очікуючи на укус, але цього не трапляється, Ісао ховає клики, просто цілуючи його в шию.

— Ісао.. Я хочу..., - омега ніби плаче від задоволення і стискає плечі партнера, також кусаючи його за одне плече. Хомаре не став на більше дивитися, повертаючись додому з цікавими новинами.

— Все гаразд, не стримуйся. - Ісао не збирається спішити. Він хоче почути від омеги, що той готовий і хоче його всередині. Мінору з протяжним стогоном кінчає і кусає альфу до крові. — Я додам другий, гаразд?

— Так..

— Ти чудовий. Ти неперевершений, мені хочеться тебе цілувати і цілувати. Я обожнюю твоє тіло, Мінору. Ти такий божественний.

— Ісао, я.., - Деяма заплющує очі, сильно стиснувши волосся альфи. — Агх! Це дивно, стій-! Аах!!

— Ось тут? Мені зупинитися? - Ісао спеціально почав ще більше масажувати простату.

— Ні.. Не зупиняйся, мені подо~ах! Мм..

— Ти звучиш фантастично. Я хочу оглохнути від твоїх стогонів. - Ісао витягнув пальці, взявши обидва руками за талію. — Ти не проти перейти у спальню? Там нам буде зручніше.

— Так. - омега хотів самостійно дійти до спальні, але він ледь на ногах стоїть. І альфа подумав, що якщо він вже ледь стоїть, то що буде, коли вони зайдуть далі? Звісно він взяв Міно на руки, щоб той не впав, і доніс його до ліжка, де ніжно поклав і перевернув на живіт. — Я спробую третій палець додати?

людська плоть Where stories live. Discover now