— То зателефонуй батькам і сам їм це скажи, я вам не посередник. Ти мені вже по горло сидиш, може це ти зникнеш? - Хомаре встав над братом, дивлячись зверху вниз. Ісао не витримав такого погляду, тому встав теж, штовхнув брата. — Це ж треба бути такою ганьбою сімʼї, що тобі навіть жодного разу не зателефонували.
— Я не хочу тебе бачити, будь ласка, повернись туди, звідки прийшов.
— З радістю, але батькам потрібно, щоб я повернувся з тобою.
— Я сказав, що я не поїду.
— Та знаєш, наша сімʼя чхати хотіла, що ти хочеш! Твоя думка нахрін нікому не потрібна. - Хомаре хотів взяти брата за руку, але той ухилився. — Та що ти в біса-!
— Зникни! Я сказав, що нікуди не поїду. Ти зараз же повернешся назад додому і передаси це батькам. - альфа сказав це з величезним бажанням, щоб так і сталося.
Хомаре в ту ж секунду на кілька секунд зупинився, а потім зник. Думки Ісао миттєво заплуталися, адже він не торкався його, але він його все одно послухав. Це було досить дивно для вампіра. Муракамі лише зрозумів, що йому не обовʼязково торкатися людини або вампіра, щоб змусити їх робити те, що він хоче. В це було так важко повірити, наче він і радий, що відкрив щось нове про свою силу, але з іншого боку він не дуже радий, що у нього взагалі є суперздатність, він хотів бути звичайною людиною. Муракамі зараз би занурився у власні думки з головою, але раптове сповіщення змусило відволіктися.
_листування_
— Привіт, я вже закінчив, десь через годинку буду в тебе, ок?
— привіт, так, звісно.
— оке, до зустрічі ;)
_кінець_Альфа вподобав останнє повідомлення від Міно і подивився, скільки хвилин назад він замовляв піцу. Сказали очікувати протягом години, як раз Мінору підʼїде до того часу. Хлопець оглянувся і зрозумів, що йому треба прибратися, а також він хотів би трохи нафарбуватися, щоб привести своє обличчя до ладу. І тільки коли він почав фарбуватися, він згадав свого покійного колишнього, адже він завжди фарбувався та виряжався перед їхньою зустріччю. Були трохи незрозумілі почуття, адже Ісао мав надію, що це не перший етап закоханості.
Піца приїхала як раз за 10 хвилин до приходу омеги, вампір забрав піцу й поклав її на журнальний столик біля дивану, де вони і будуть дивитися серіал. Альфа обережно розставив дві тарілки і два стакана води. Єдине, що він з цього зможе вживати, то це тільки воду. Як раз в той момент, коли він вмикав телевізор, щоб знайти серіал, він усвідомив, що готується до їхньої зустрічі, як до побачення, але на роздуми часу не вистачило, адже в двері подзвонили.
ВИ ЧИТАЄТЕ
людська плоть
VampireЛюди і вампіри впродовж декількох століть живуть на одній Землі. Вампіри ретельно приховують своє існування, дотримуючись певних правил. Головний герой за імʼям Ісао довгий час порушує правило, зустрічаючись з людиною, але трапляється нещастя і його...