— Ісао.. Я більше не мо-, - хлопець зажмурився від різкого поштовху.
— Вже втомився? - було чутно, як альфа усміхнувся, а його дихання несподівано було чутно над вухом. — Можеш витримати ще дві хвилинки? Я майже.
— Мх.. Добре.
— Дай мені тебе поцілувати. - альфа прискорився, цілуючи опухлі губи. Вони займаються цим вже впродовж 4-х годин і хлопець своїх ніг майже не відчуває. — Мх! Агх..
— Я хочу спати..
— Я тебе витру, можеш спати.
Омезі вистачило 2 хвилин, щоб заснути. Альфа надягнув труси і вийшов зі спальні за серветками. Було дивне відчуття, адже Муракамі порушив ще одне правило вампірів: секс до 100 років їм заборонено, бо вони вважаються не повнолітніми по віку вампірів. Звісно влетіти йому може тільки від батьків, але він має надію, що вони не дізнаються. Він не припиняв про це думати, навіть коли витирав омегу, допоміг лише душ, який він прийняв, закінчивши з Мінору. Усю ніч він пролежав біля хлопця, роздивляючись його обличчя. Його губи такими опухлими, що Ісао навіть боявся їх торкнутися, щоб не спричинити біль.
О 8 ранку Ісао вийшов в магазин за продуктами, він вирішив приготувати хлопцю сніданок по рецепту з Instagram. Він возився майже годину, але він завершив саме вчасно, Мінору прокинувся та вийшов зі спальні.— Доброго ранку, як почуваєшся?
— Ну.., - омега і не знав, як відповісти. Він буквально не відчуває своїх ніг, а губи болять. — Могло бути гірше.
— Щось болить?
— Ні, не переймайся. Це мені? Пахне смачно, ти сам готував?
— Та, я не знаю яке воно на смак, але маю надію, що тобі сподобається.
— Це дуже мило. - на смак воно виявилося не таким вже й смачним, але їсти можна. Деяма усміхнувся вампіру, дивлячись як він дістає собі пакет з кровʼю. — Ісао, я хоті-
Раптово роздався дзвінок на телефон альфи і він попросив зачекати, бо телефонували батьки, чому він був здивований. Брати слухавку не дуже хотілося, але вибору немає.
_розмова_
— Ало?
— Коли в нашого дорогого сина є час завітати до батьків? У нас серйозно розмова до тебе.
— Мам, я не хочу до вас їхати. То ви мене відправляєте подалі, а тепер хочете, щоб я приїхав?
— Я щойно сказала, що в нас серйозна розмова до тебе і якщо ти не приїдеш, то нам доведеться приїхати до тебе, зрозумів?
— ...Коли мені треба приїхати?
— В наступному місяці. Твій батько буде зайнятий цими днями. І твій брат одружується 28 числа наступного місяця, тому тобі треба буде приїхати ще раз.
— ..Добре. За мною Хомаре прийде? Чи мені потягом добиратися?
— Твій брат за тобою прийде. І за...цим хлопцем теж.
— Що?
— Думав ми не дізнаємося? Ісао, не будь смішним. Як ти взагалі посмів порушити традиції і закон? Ти вирішив остаточно стати ганьбою нашої сімʼї?
— Це тобі Хомаре розповів? Досить лізти в моє особисте життя.
— В тебе не може бути особистого життя, доки тобі не виповниться 100 років. І людина? Ісао, ти в своєму розумі?
— Ти мені все сказала? Тоді я пішов.
— Це ж треба було народити таке-
_кінець_
ВИ ЧИТАЄТЕ
людська плоть
VampireЛюди і вампіри впродовж декількох століть живуть на одній Землі. Вампіри ретельно приховують своє існування, дотримуючись певних правил. Головний герой за імʼям Ісао довгий час порушує правило, зустрічаючись з людиною, але трапляється нещастя і його...