ер.19

13 0 0
                                    

Неділя настала занадто швидко, а ці декілька днів до зустрічі вони не бачилися, адже були зайняті. Хіба що по телефону трохи спілкувалися. Мінору почувався пригнічено, він сумував за мамою, але поруч з Ісао ставало краще. І до сьогоднішнього дня омега дуже готувався, хоч його живіт трохи і болів, але це не завадило обирати собі наряд впродовж трьох годин, він навіть нафарбувався трохи. Вампір теж готувався, він був збентежений і переймався чи буде Міно в порядку, якщо він буде пити при ньому тваринну кров, все ж таки вона має запах. Він старався про це не думати, але періодично його це турбувало. Альфа розставив усе на столі, він перед цим замовив в ресторані їжу, яку щойно привезли. Як раз вчасно, адже вже без десяти на сьому, через 10 хвилин омега має прийти, але він прийшов навіть на дві хвилини раніше. Хлопці соромʼязливо привіталися і пройшли до кухні, де разом сіли за стіл.

— Все так гарно, прямо як того разу. - омега усміхнувся, беручи в руку виделку. — Трохи ніяково, бо я один їм, але все одно класно.

— Вибач, я б сам хотів поїсти, але-

— Все гаразд. То он воно як виглядає, - Міно глянув на пакет крові, йому стало трохи неприємно, бо усвідомлювати, що там справжня кров тварини, не дуже класно.

— Так..

— Це смачно?

— Це кров кролика, вона не така смачна, як свиняча, але теж непогано.

— ..Зрозуміло. - Деяма усміхнувся, дивлячись кудись в сторону. — Це саме дивне побачення за все моє життя.

— Я так розумію, нас багато чого очікує нового.

— Мабуть. - омега підняв стакан з соком і глянув на альфу, натякаючи цокнутися і Ісао підняв свій стакан з водою. — Дякую тобі. Це виглядає дуже романтично.

— Тільки стіл виглядає романтично?

— Що? Ще зарано для флірту, ні?

— Ну, можливо я поспішив. Можеш їсти.

— Я сфоткаю, не проти?

— Так, звісно, - хлопець прибрав свій пакт з кровʼю, сховавши його під стіл, і залишивши тільки праву руку.

— А що ви їсте зазвичай? Чи тільки пʼєте кров? - омега поклав свій телефон назад в карман, бо на столі не гарно залишати.

— Інколи ми їмо людське мʼясо, але це не часто, тільки якщо якась подія.

— Людське мʼясо..? Звучить доволі...дивно. Ти теж їж це?

людська плоть Where stories live. Discover now