"Zdjęcie" rozdział 25

72 4 0
                                    

Chodziliśmy tak bardzo długo. Byliśmy w pokoju o godzinie 21. Zdję liś my buty, a potem Bartuś przycisnął mnie do ściany i namiętnie całował. Po chwili położył ręce na moich udach i podniusł do góry. Znaleźliśmy się w sypialni. Brunet schodził pocałunkami jeszcze niżej i niżej, a ja pojękiwałam.

~~

Obudziło mnie mruczenie bruneta.

M- co się stało? -przytuliłam go.
B- nie chce mi się nic. -pocałował mnie.
M- mi wsumie też.
B- to co robimy? Powtórka z wczoraj? -zrobił taką minę😏.
M- jesteś uzależniony? -zaśmiałam się, a brunet zaczął śpiewać.
B- Sexoholik!
Grzeczne dupy nie chcą ze mną chodzić.
Niegrzeczne dupy chcą się pierdolić.
Ona chce uprawiać seks, nie po to, żeby dziecko zrobić.
Ona chce uprawiać seks, by być jak te z pornoli.
M- ty głupku, przestań.  -trzepnełam go w ramię.

Po chwili usłyszeliśmy pukanie do drzwi.

B- otworzę.
M- okej idę się ubrać.
B- okej.

Bartek poszedł do drzwi a ja wzięłam potrzebne rzeczy i poszłam do łazienki. Zrobiłam makijaż i ubrałam się w coś takiego:

Po wyjściu z łazienki usłyszałam stłumione płacz

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Po wyjściu z łazienki usłyszałam stłumione płacz. Zeszłam do bruneta a on siedział przytulony do... Hani?

M- co się stało kochana?
H- B-Bartek że mną zerwał.
M- co czemu?
H- dostał jakieś przerobione zdjęcie, że niby się całuje z innym.
B- wy sobie siedźcie, a ja zaraz wracam. -powiedział Bartek. Cały się trząsł.

Poszłyśmy za nim ale on nie zwracając na nas uwagi wszedł do pokoju Hani i Świerzego i przyjebał chłopakowi.

M- Bartek proszę cię zostaw go w spokoju! On nie wie o co chodzi! -krzyczałam ale chłopak dalej nie zwracał na mnie uwagi. -Bartek!

Podeszłam do Świerzego.

M- pokaż mi to zdjęcie. -chłopak pokazał telefon a ja uświadomiłam mu że Hania jest tam wklejona. Przybliżyłam zdjęcie a ten podszedł Hani i ją przeprosił. Ja i Bartek wróciliśmy do pokoju.


Kolejny rozdział. Słaby ale jest. Dziękuje za 50 wyświetleń w pierwszym rozdziale. Mamy dzisiaj 317 słów.

Nastoletnia miłość #GenZie# 1Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz