"Saklıyorum içimde, seni bir tufan gibi."
-Nurullah GençBölüm Şarkısı: Duman- Senin Gibi
İyi okumalar♡
~~~~Eksen'in gözlerine bakan gözlerim; hem onu görüyor, hem de yansımadan kendimi görüyordu. Ruhunu hissettiğim bu adamı hem yüzyıllardır tanıyormuş gibi hissediyor, hem de yüzyıllardır kimin olduğunu bilmediğim bedenim şimdi bana aitmiş gibi hissediyordum.
Onu tanımak, kendimi tanımak gibiydi. Ve ben bir puzzle isem, Eksen, tamamlanmam için eksik olan parçamdı.
"Beni sevmen çok güzelmiş," dedi Eksen.
Onu sevmek çok güzeldi. Onu seviyordum. Ve onu severken kendimi de seviyordum. Buz tutmuş kalbimi ısıtan adamı da, ısınmaya başlayan kalbimi de.
"Nefes almak çok güzelmiş," dedim ona bakarken.
En keyif aldığım nefes ise dudakları nefesimi keserken aldığım yarım nefesler olmuştu.
Aynı anda gülümsemeye başladığımızda elini yüzüme koymak için kaldırdı, eli titriyordu.
Beni severken elleri titriyordu.
Yanağıma değen eliyle huzuru hissettim ama o huzur, duyduğum sesle bozuldu.
"Siz burada ne halt yiyorsunuz?"
Bora'nın sesi ile ikimiz de dönüp ona baktığımızda, yüzüm yeniden yanmaya başladı.
Ama yanma bu sefer heyecandan değil, cehennem ateşindendi.
Aklıma diyecek bir yalan bile gelmiyordu, şaşkınlıkla Eksen'e baktım. "Bora otur sakince konuşalım," dedi.
Bora ise "Başlatma sakinliğine seninle oturup hiçbir şey konuşmam ben," diye bağırdı.
Eksen sıkıntılı bir nefes verdi. "Bağırma Bora. Bak istersen sana durumu açıklayabilirim, öğrendiğinde şu anki kadar agresif olmazsın."
Bora'ya yaşananları mı anlatacaktı? Ona sırlarımı öğreneceği kadar güvenmiyordum.
O Eksen'e karşı çıkmaya devam ederken aklıma gelen fikirle araya girdim. "Hava almaya çıkmıştım birden hastalandım, o da görünce yanıma-" derken Bora lafımı keserek yüksek sesle bağırdı.
"Lan öpüşüyordunuz ne yardımından bahsediyorsun sen? Aptal mı var kızım karşında?"
Sadece yan yana durduğumuzu görse iyiydi ama öpüştüğümüzü de görmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFRETİN TOHUMLARI
RomanceO gün, "Bir insan kaç kere ölür," demişti silahın namlusunu koluma sürterken. Geçmişi düşünürken acıyla gülümsedim. "Bir insan kaç kere ölür, gece yüzlü adam?" Ve, titreyen ellerimle tetiğe bastım. •••• Yerde bir hançer. Ve Canavar'dan önce hançere...