31. BÖLÜM "Pişmanlık"

950 126 552
                                    

Bölüm Şarkıları:
Mor ve ötesi- Uyan (Eksen'den, Araf'a.)
Göksel- Rüzgar (Sedef'ten, Araf'a.)
Yüzyüzeyken Konuşuruz- Dinle Beni Bi' (Eksen'den, Süveyda'ya.)

Sezon finaline son bir bölüm kaldı! Yorumlarınızı ve oylarınızı eksik etmeyin, iyi okumalar ♡♡♡
~~~~

#SEDEF YAZEL'İN AĞZINDAN#

-SEDEF'İN ÖLDÜĞÜ GÜN-

Vücudumda esen rüzgarı, saçlarımı dalgalandıran rüzgarı hep çok sevdim. Çünkü rüzgar bana yaşadığımı hissettiren sayılı şeylerdendi, varlığımı tenimde hissettiriyordu.

Fakat yaşadığımı hissettiren rüzgar beni şu an ölüme çağırıyordu.

Yaşlı gözümü elimin tersiyle silerek derin bir nefes aldım.

Elimi havaya kaldırdım, rüzgarın parmaklarım arasından geçtiğini hissettim. Ve gözlerimi kapatmışken onu düşündüm, Araf'ımı.

Rüzgar o olsun sarsın beni istedim. Başımı yine göğsüne yaslayayım, güzel kokusunu koklayayım istedim. Veya da rüzgara karışıp uçalım istedim, birlikte kaybolalım istedim.

Kapattığım gözlerimi açtım. İsteklerimin aksine; son bakışımda ona nefret dolu bakmıştım, ters konuşmuştum. Hayır, bunları düşünmeyecektim. Kötü hissetmemeliydim, bunların hepsi gerekliydi.

Gözümden yeniden akan yaşı sildim ve yanı başımda sızmış olan Eksen'e baktım.

Normalde on kasa içse sızmazdı Eksen, alkole bağışıklığı vardı. Hatta Araf ile sıklıkla shot yarışması yaparlardı ama kazanan hep Eksen, sarhoş olansa Araf olurdu. Geçmişin güzel anıları gözümün önünden geçerken o anlara son kez gülümsedim.

'Sedef, bu Eksen rol yapıyor,' dedi Araf sarhoş sesiyle. 'Ayık numarası yapıyor!'

Eksen ise kahkaha attı. 'Numaraysa sen de numara yap Arafcık!' Ve Araf'ın yanağından makas aldı, Araf ona ters ters bakarken göz kırpıp daha da çok güldü.

Araf huysuzca 'İçkisine su katıyor pislik,' diyerek kafasını yastığa gömdü.

Kendimi tutamayıp ben de kahkaha attığımda kafasını kaldırdı, yüzüme bakarken şaşırdı. 'Simülasyonu da bozmuş bu Eksen, karımı çift görmeye başladım!'

Ben karım demesinin anlık şokunu yaşarken Araf kafasını geri gömdü. Eksen ise kolunu omzuma atıp güldü. 'Hadi yine iyisin, alemin en kral çocuğunu kaptın. Baştan söyleyeyim nikah şahidiniz benim.'

'Of utandırma' diyerek bağırdım ve sızmış Araf'ın yanındaki boşluğa girdim, Araf'ın kafasını gömdüğü yastığa ben de kafamı gömdüm. Eksen 'Oturacak yer bırakmadınız,' diyerek hayıflanırken arkasından bağırdım. 'Üstümüzü ört!'

Günümüze dönmem ile derin bir nefes verdim. Eksen'in sızmasını sağlamak için içkisine mecburen uyku ilacı katmıştım, yanımda bir doksanlık boyuyla sızmasının sebebi buydu.

İçime çöken ağırlıkla yutkundum. Birkaç gün önce, Eksen'in Araf ile kardeş olduklarını uzun zamandır bizden sakladığını öğrendik. Bu da yetmezmiş gibi Kenan denen alçak aralarında bir yarış başlattı ve iki dostun kardeşlik ilişkisini başlamadan bitirmeyi hedefledi.

NEFRETİN TOHUMLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin