Bölüm Şarkıları:
Model- Sarı kurdeleler
Şebnem Ferah- Korkarak Yaşıyorsan
Pilli Bebek- Bu Sen Misin?Lütfen oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin, iyi okumalar ♡
~~~~
Türkiye'nin uyuşturucu ticaretinin başında olan, küçücük çocukları bünyesinde yetiştiren, ellerine silah veren bir canavar.
Kimine tecavüzcü, kimine katil.
Kimineyse hepsi.
Bense karşısındaki canavara inat canavarlaşmamaya çalışan, Süveyda Safir Arslan.
Kenan Aysar'ın gözlerine inatla bakmaya devam ettim. Yaşına tezat fit vücudu, bakımlı yüzü ve parlak mavi gözleriyle görüp görebileceğim en kötü adamın suretini taşıyordu.
"Sonunda başbaşa kaldık, benim güzel kızım," dedi gülümseyerek.
İğrenerek yüzümü buruşturdum. "Sonunda maskeni çıkardın, Kenan Aysar."
Kahkaha attı. "Senin de en sevdiğin halim bu değil mi zaten?"
Önceden olsa böyle bir cümleyi duymak bende yıkım etkisi oluştururdu, fakat şu an böyle bir yıkım yaşarsam sonuç enkazda kalmak olurdu. Çünkü biliyordum Kenan şu an beni bir oyunun içine çekiyordu. Ve eğer korkarsam, geri adım atarsam, kaybedecektim.
Geriye adımlar atmamı düşünürken ona doğru bir adım attım, yüzyüze geldik. Buna şaşırmış olacak ki yüz ifadesinde saliselik de olsa bir oynama oldu. Başımı kaldırıp korkmadan gülümsedim. "Benim en sevdiğim halin ne, biliyor musun?" Parfüm kokusu burnuma dolarken nefesimi tuttum. "Senin yok olmuş halin." Havaya parmaklarımla hayali bir mezar çizdim. "Böyle çürümüş, mezarını yılanlar basmış halin."
Parlak mavi gözleri kısıldı, ben ona meydan okurken yüzünde sinsi bir sırıtış belirdi. Aniden omzumdan tutup kendine çekmesiyle geri çekilmeye çalıştım ama çok güçlüydü.
"Bırak kolumu yoksa kafa atarım!"
Aldırış etmeden yüzüme yaklaşmaya başladı. "Ben mezara sensiz mi giderim sanıyorsun, küçük kızım?" Söylediğim cümleyi kale bile almıyordu. Gözleri kapalı şekilde yüzüme daha da yaklaşıyordu ki, kafa attım.
Burnunu tutarak geri çekildiğinde var gücümle bağırdım. "Uyuşturucularla güçsüzleştirdiğin küçük kız çocuğu yok karşında Kenan Aysar, Süveyda Safir Arslan var! Her şeyi biliyorum, şizofren olmadığımı da, senin ne kadar iğrenç olduğunu da!" Hınçla ekledim. "Ve senden korkmuyorum!"
Elini burnundan indirdi, burnu kanıyordu. "Yerinde olsam korkardım." Silahını çıkardı, bunu görmem ile sesli güldüm.
"Beni silahla korkutabileceğini mi zannediyorsun? Sen gerçekten bunamışsın."
Bu sefer o güldü, sesimi bastıracak kadar sesli. Boştaki eliyle telefonunu açtı ve bana doğrulttu. Ekranda Eksen vardı, Eksen'in bulunduğu oda. Kenan sağ elindeki silahı manyakça telefona doğrulttu ve "Belki Leza'ya zarar vermemden korkarsın ha," dedi zafer sırıtışıyla.
Öfkeyle bağırdım. "Oğlunu mu öldüreceksin? Bu kadar kalpsiz misin gerçekten Kenan Aysar! Ha gerçi," dedim fısıldayarak. "Sözde sevdiği kadın olan Deniz'i öldürme emri vermiş bir insansın sen, değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFRETİN TOHUMLARI
RomanceO gün, "Bir insan kaç kere ölür," demişti silahın namlusunu koluma sürterken. Geçmişi düşünürken acıyla gülümsedim. "Bir insan kaç kere ölür, gece yüzlü adam?" Ve, titreyen ellerimle tetiğe bastım. •••• Yerde bir hançer. Ve Canavar'dan önce hançere...