LÜTFEN OKUYUN.

401 32 22
                                    

Normalde bu duyurunun yeri bugün olmayacaktı. Yeni sezondan bir bölüm paylaşıp peşine duyuruyu yapacaktım. Fakat şu an yb düzenleme ile uğraşmak istemiyorum çünkü zamanımız tükenmiş gibi hissediyorum.

Arkadaşlar, wattpad çoğu kişinin uygulamalarından kalkmış. Her an benden de gidebilir, şu an bunu okuyan sizden de. Hayatımızı siliyorlarmış gibi hissediyorum, biz her şey düzelecek zannederken izlerimizi yok ediyorlar. Emeklerimizi hiç ediyorlar ve elimizden hiçbir şey gelmiyor.

Bu durum için gerçekten üzgün ve şok içindeyim. Biliyorsunuz son zamanlarda okunma artmaya başlamıştı, geçen hafta diyordum ki 'Bu hafta 50k olurum artık.' :))) Hayat bana böyle güldü.

Hiç hesapta yokken wattpad kapandı, biz geri açılır sanarken durum daha da kötüye gidiyor. 2018'den beri bu uygulamada olan birisi olarak böyle bir kaosa denk gele gele kitap yazdığım dönem gelmek istemezdim. Yeni sezon bölümlerini vpn ile yazmak istemezdim. Yorumlar görmek, kitabım okunsun diye editler yapmak isterdim. Bunu değil.

Bu duyuru kaç kişiye gidecek, kaç kişide uygulama duruyor ve kaç kişi vpn ile giriyor bilmiyorum. Ama bilin ki umudum az da olsa var, burası sonuçta illa ki geri açılacak. (Belki haftaya, belki bir yıl sonra). Aksi olursa da ya başka uygulamadan yazmaya devam edeceğim, ya da bilmiyorum diğer ihtimalleri düşünmedim. (Inkspired uygulamasına ilk iki bölümü attım bu arada. Çizgi stüdyoda da hesap açtım. Oradaki nicklerim de buradaki ile aynı.)

Uzun lafın kısası, bu belirsizliklerde sizden uzak kalmak istemiyorum. Bunun için bir kanal açtım, numaranızı gözükmeyeceği ve benden gelen duyuruları okuyabileceğiniz bir kanal. Bu kanalda gelecek bölüm kesitleri paylaşabilirim, yeni bölümleri bir yere atarsam onların haberini verebilirim. Yani NT ile ilgili iseniz kanala gelmenizi önemle rica ediyorum.

Kanal linki biografimde var, linke tıklayarak girebilirsiniz. Ama bunu yapamazsınız nefretintohumlari isimli instagram hesabının hikayelerinde de bulabilirsiniz. Orada da bulamazsanız bana yazın ben yardımcı olurum.

Sizi çok seviyorum ve sevmeye devam edeceğim. Bunu okuyan okurum bilsin ki ister 100 kişi kalalım ister 10, sizi bırakmayacağım.

Ve minik bir ricam var, bu duyuruyu okuyanlar küçük de olsa bir yorum, bir iz bırakırsa sevinirim. Çünkü varlığınız her şeye rağmen mutlu ediyor.

Birbirimize güç vermeye devam edelim, sağlıcakla kalın. İyi ki varsınız ♡

(İnstagram, tiktok ve youtube nicki: nefretintohumlari
Inkspired nicki: senaguleryuzz
Çizgi stüdyo nicki: senaguleryuzz)

NEFRETİN TOHUMLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin