Kiedy skończyłam się pakować mój telefon zaczął dzwonić to była moja starsza siostra Clarie która 4lata temu wyjechała do Stanów do Nowego Yorku na studia medyczne.
Ja od zawsze chciałam pracować w Firmie, uwielbiałam duże korporacje i chciałam być kimś i dużo zarabiać żeby pomóc mamie. Od śmierci naszego taty mama sobie nie radzi, ledwo starcza na rachunki i jedzenie oraz leki dla mamy... Która choruje na serce.
-Spakowałaś wszystko? - zapytała cichym głosem mama, spojrzałam na nią.. Była blada, chuda jak patyk, jej głowa była owinięta chustą miała też na sobie długi różowy szlafrok.
-Tak mamo nie martw się - powiedziałam cicho i spokojnieUważaj na siebie skarbie.. Nie chce stracić też ciebie... Tak jak tatę.. - powiedziała z łzami w oczach, podeszłam do niej i ją przytuliłam mocno.
Mamo spokojnie nic mi nie będzie - powiedziałam z uśmiechem na twarzy.
Kiedy pożegnałam się z mamą pojechałam prosto na lotnisko, miałam nadzieję że uda mi się dostać do mojej wymarzonej pracy bardzo mi zależało żeby pracować w tej firmie była jedną z najlepszych firm więc miałam nadzieje że mnie przyjmą.
Doleciałam na miejsce około po 18 od razu po wylądowaniu udałam się do hotelu, odebrałam kartę wstępu i weszłam do pokoju, wzięłam prysznic i zmyłam makijażu, ubrałam się w piżamę i położyłam do łóżka. Siedziałam jeszcze na telefonie dochodziła 23 kiedy nagle dostałam wiadomość od nieznajomego numeru.
Chat :
-Dzień dobry chcemy panią poinformować że została pani zatrudniona w naszej firmie. Spodobały nam się pani kwalifikacje oraz doświadczenie może pani zacząć od jutra
Dowidzenia miłej nocy. :?????
-dziękuję za odpowiedź napewno się zjawię! Dowidzenia.
Po przeczytaniu tego maila byłam bardzo szczęśliwa! Dostałam się do mojej wymarzonej pracy! Od dawna chciałam tam pracować i pomóc mamie a teraz to się właśnie spełnia!. Po paru minutach zasnęłam ponieważ na drugi dzień o 7 rano miałam dzień próbny w firmie.
*następnego dnia *
Wstałam o 6 :30, wzięłam szybki prysznic, ubrałam się i zrobiłam makijaż.
Wyszłam jak najszybciej i zamówiłam ubera,byłam na miejscu w 15 minut weszłam szybko do biura i pobiegłam do gabinetu szefowej i kiedy weszłam zobaczyłam ją....
CZYTASZ
kochanka Szefowej
Romance23 letnia Nala Wilson pracuje w wielkiej firmie w Nowym Yorku, dziewczyna pochodzi z nie wielkiego miasteczka w Hiszpanii Potes. Nala poznaje 29 letnią Sofie Smith szefową firmy w której pracuje, kiedy Sofia zobaczyła Nale odrazu przypomniało jej...